Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341824/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00361207/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - zmiana na
ogrzewanie gazowe w budynkach mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 200
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-006
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - zmiana naogrzewanie gazowe w budynkach mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dab94ef-32b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00422463/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - zmiana na ogrzewanie gazowe w budynkach mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cześć 11) Modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Leśna Polana 2B w Sopocie:
budowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników oraz źródła ciepła – kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, regulacja hydrauliczna instalacji,
przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej w celu dostarczania gazu do urządzeń gazowych w lokalu,
odprowadzenie spalin z kotła gazowego kondensacyjnego poprzez zaprojektowany przewód powietrzno-spalinowy, montaż nasady kominowej.
Wykonanie elementów instalacji wentylacji doprowadzającej powietrze do pomieszczenia kotła: kanałów wentylacyjnych, montaż nawiewników okiennych, nasad kominowych,
Demontaż i utylizacja usuwanych elementów starych instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 65370,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Leśna Polana 3 B w Sopocie: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem i podłączeniem: grzejników oraz źródła ciepła – kotła gazowego jednofunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, podgrzewacza objętościowego ciepłej wody użytkowej, regulacja hydrauliczna instalacji,
budowę instalacji gazowej w celu dostarczania gazu do urządzeń gazowych w lokalu,
doprowadzenie spalin z kotła gazowego kondensacyjnego poprzez zaprojektowany przewód powietrzno-spalinowy, montaż nasady kominowej,
Wykonanie elementów instalacji wentylacji doprowadzającej powietrze do pomieszczenia kotła: kanałów wentylacyjnych, montaż nawiewników okiennych, nasad kominowych,
Demontaż i utylizacja usuwanych elementów starych instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 85319,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Modernizacja kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym przy ul. Gniewowskiej 55 w Redzie - Leśniczówka Marianowo: montaż i podłączenie: nowego źródła ciepła – kotła gazowego jednofunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, podgrzewacza objętościowego ciepłej wody użytkowej, regulacja hydrauliczna instalacji,
odprowadzenie spalin z kotła gazowego kondensacyjnego poprzez zaprojektowany przewód powietrzno-spalinowy, montaż nasady kominowej, przebicie otworów w kominie
demontaż i utylizacja usuwanych elementów starych instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 39361,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części I na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72973,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72973,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72973,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TECH KAROL SŁOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532
7.3.3) Ulica: UL. KONOPNICKIEJ 16
7.3.4) Miejscowość: GNIEW
7.3.5) Kod pocztowy: 83-140
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72973,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31986,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31986,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31986,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TECH KAROL SŁOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532
7.3.3) Ulica: UL. KONOPNICKIEJ 16
7.3.4) Miejscowość: GNIEW
7.3.5) Kod pocztowy: 83-140
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31986,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych: benzyny bezołowiowej Pb 95 , oleju napędowego oraz płynu AdBlue w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- "Zakup i dostawa produktów spożywczych dla ZSP3 w Gdyni"
- Oczyszczanie oraz uporządkowanie budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdyni na rok 2025
- POTWIERDZENIE KLASY ROCZNEJ STATKU BALTICA GDY-100
- Sukcesywna dostawa prowiantu na statek Baltica GDY-100.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
- Modernizacja pomieszczeń szpitala w Chodzieży w ramach projektu "Rozwój WCPiT im. E i J Zeylandów jako Specjalistycznego Ośrodka Leczenia Onkologicznego SOLO II" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach komunalnych w podziale na 2 części
- Usuwanie awarii el. budynków, instal. wod. kan., c.o, gazu, elektrycznych, teletechnicznych, odgromowych, wykonywanie remontów, konserwacji obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów.
- Na zawarcie umowy ramowej na roboty budowlane w ramach postępowań PINB
- Termomodernizacja budynku Skwierzyńskiego Ośrodka Kultury
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.