Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Jedlińsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1601081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Jedlińsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0228f6eb-1928-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Jedlińsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA W ZAKRESIE SPORZĄDZENIA
PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY JEDLIŃSK, o którym mowa w art. 13a ust. 1
ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z
2023 r. poz. 977 ze zm.), zwana dalej UPIZP.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie projektów ogłoszeń zgodnie art. 13i ust. 3 pkt 1 UPIZP o podjęciu uchwały o
przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego,
11
2) przygotowanie projektów zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do
sporządzania planu ogólnego do instytucji i organów właściwych do uzgadniania
i opiniowania projektu planu ogólnego wraz z rozdzielnikiem,
3) przygotowanie wniosku zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1094, z późn. zm.) o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko,
4) opracowanie raportu z analizy uwarunkowań oraz potrzeb i możliwości rozwoju
gminy Jedlińsk, obejmującego: inwentaryzację urbanistyczna wraz z niezbędną
dokumentacją podsumowanie uwarunkowań środowiskowych i
infrastrukturalnych, rozmieszczenie istniejących i planowanych obiektów infrastruktury
społecznej, transportowej i technicznej wraz z obowiązującymi dla nich ograniczeniami
w zagospodarowaniu, propozycje kierunków rozwoju gminy Jedlińsk,
zapotrzebowanie na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów
niezabudowanych i przekazanie jej Zamawiającemu do akceptacji,
5) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
6) przygotowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą
oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
7) przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu ogólnego przez
komisję urbanistyczno-architektoniczną,
8) przygotowanie projektów wystąpień o uzgodnienie oraz zaopiniowanie projektu planu
ogólnego wraz z rozdzielnikiem,
9) prezentację (o ile będzie to wymagane) na posiedzeniu komisji urbanistyczno-
architektonicznej,
10) analizę i sporządzenie wykazu wniosków do projektu planu ogólnego, o których mowa
w art. 13i ust. 3 pkt 1 i 2 UPIZP wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem,
11) analizę i sporządzenie wykazu opinii do projektu planu ogólnego, o których mowa w art.
13i ust. 3 pkt 5 lit. a UPIZP,
12) analizę i sporządzenie wykazu uzgodnień do projektu planu ogólnego, o których mowa w
art. 13i ust. 3 pkt 5 lit. b UPIZP,
13) analizę i sporządzenie wykazu opinii do projektu planu ogólnego gminy wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko, o których mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 3
października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.
U. z 2023 r. poz. 1094, z późn. zm.), o ile jest wymagana,
14) przygotowanie korekty projektu planu ogólnego wynikającej z uzyskanych opinii
i dokonanych uzgodnień wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na
środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
15) przygotowanie projektu ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych zgodnie
art. 13i ust. 3 pkt 8 UPIZP,
16) udział w konsultacjach społecznych w postaci: spotkania otwartego oraz co najmniej
dwukrotnego dyżuru projektanta,
17) sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych,
zawierającego wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia
i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
18) ponowienie w niezbędnym zakresie czynności, o których mowa w pkt 4, pkt 5 lit. b
i pkt 6 lit. b UPIZP,
19) przygotowania pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu
zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu
informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1094 ze zm.),
12
20) wprowadzenie korekty do projektu planu ogólnego wynikającej z przeprowadzonych
konsultacji społecznych wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na
środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a także przekazanie
ostatecznego tekstu projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy
Jedlińsk wraz z uzasadnieniem (wersja elektroniczna), sporządzonego zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa wraz z niezbędnymi załącznikami oraz danymi
przestrzennymi, o których mowa w UPIZP i przepisach wykonawczych,
21) prezentacji projektu uchwały podczas sesji Rady Gminy Jedlińsk z raportem, o którym
mowa w art. 8k ust. 2 UPIZP,
22) skompletowania, uporządkowania dokumentacji planistycznej zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa,
ponadto:
23) w czasie trwania umowy zapewnienia osobistych dyżurów projektanta w siedzibie
Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na
kwartał i nie częściej niż raz w miesiącu
24) sporządzenia projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
25) pisemne ustosunkowanie się do wniosków i pism składanych przez
interesantów/mieszkańców w trakcie trwania procedury dotyczącej uchwalania planu
ogólnego,
26) wykonywanie innych czynności i działań wynikających z przepisów ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów wykonawczych niezbędne
dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masterplan Rafał Kozieł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591032975
7.3.3) Ulica: Warszawska 30/9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-312
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego gminy Kurów wraz ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kobiele Wielkie wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Opracowanie Planu Ogólnego Miasta Mielca
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Krzynowłoga Mała
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gozdowo
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.