eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiecznaPrzebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Szlachcie, gmina Osieczna



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Szlachcie, gmina Osieczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminaosieczna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugosieczna.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Szlachcie, gmina Osieczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb8e64c8-294a-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051877/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Szlachcie, gmina Osieczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2046507,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Publicznych w celu wyodrębnienia dodatkowej przestrzeni dla istniejącego oddziału przedszkolnego oraz uzyskania dodatkowych pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby szkoły.

Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji postępowania, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

Charakterystyka zadania:
Inwestycja polega na przebudowie szkoły w celu wyodrębnienia dodatkowej sali dydaktycznej dla istniejącego oddziału przedszkolnego oraz uzyskania dodatkowych sal dydaktycznych w Zespole Szkół Publicznych w Szlachcie. Ponadto projektuje się dodatkowe pomieszczenia towarzyszące takie jak: sanitariaty, pomieszczenie porządkowe, zaplecze, pomieszczenie terapii zajęciowej. Planowana przebudowa będzie odbywała się na parterze oraz na poddaszu budynku. Dodatkowo na kondygnacjach parteru, 1 piętra i poddasza projektuje się przebudowę klatki schodowej prowadzącej do pomieszczeń na poddaszu. Przebudowa ta ma na celu doprowadzenie obiektu do stanu zgodnego z przepisami ochrony przeciwpożarowej oraz warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki. Kondygnacja podziemna pozostaje bez zmian.
Na parterze projektuje się salę dydaktyczną dla oddziału przedszkolnego w miejscu obecnej stołówki i przeniesienie stołówki w miejsce biblioteki. Biblioteka natomiast zostanie zlokalizowana na poddaszu budynku. Ponadto na parterze projektuje się dodatkowe toalety – 1 dla osób niepełnosprawnych i 1 na potrzeby nowej sali dydaktycznej oddziału przedszkolnego (dostępna bezpośrednio z tej sali). Oprócz tego wydziela się z pomieszczenia istniejącej szatni szkolnej, szatnię dla dzieci, które będą uczęszczać do nowej sali oddziału przedszkolnego.
Na poddaszu projektuje się w miejscu użytkowanym obecnie jako magazyn pomocy i sprzętów szkolnych 2 sale dydaktyczne na potrzeby szkoły, zaplecze oraz pomieszczenie porządkowe.
Ponadto z przestrzeni przebudowywanej klatki schodowej wyodrębnia się toaletę dla chłopców.
Dodatkowo po całkowitej przebudowie istniejącego mieszkania pracowniczego (obecnie nieużytkowanego) wydziela się komunikację, toalety dziewczynek, bibliotekę oraz pomieszczenie terapii zajęciowej.

Uwaga:
Należy uzgodnić z dyrektorem szkoły zabezpieczenie oraz każdorazowo kolejność prac podczas funkcjonowania Szkoły pod katem przebywania uczniów i pracowników szkoły podczas przebudowy.

Inwestycja jest realizowana przy dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2378980,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2378980,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2378980,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe STELLA Andrzej Stella

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920201248

7.3.3) Ulica: ul. Hallera 16

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2378980,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.