Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00468450/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: +4812 663-39-16
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.poniewierska@uj.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410289
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00399127
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00325951/01/P
Po zmianie:
2023/BZP 00325951/02/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-26 10:00
Po zmianie:
2023-09-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-26 10:30
Po zmianie:
2023-09-28 10:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont dachu - wymiana pasa podrynnowego os. Kościuszkowskie 9 w Krakowie
- Wykonanie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę przebudowy szybów windowych wraz z wykonaniem przebudowy os. Albertyńskie 21 i 30 w Krakowie
- Remont dachu os. Spółdzielcze 13 w Krakowie
- Renowacja elewacji os. Kolorowe 8 w Krakowie
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23.
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.