Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby szkoleń w ramach organizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie programu doradczego z zakresu akwakultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8819baf2-3aa0-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby szkoleń w ramach organizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie programu doradczego z zakresu akwakultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8819baf2-3aa0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie podlega współfinansowaniu przez UE w ramach projektu pn. „System doradztwa spersonalizowanego w oparciu o stosowanie innowacyjnych praktyk produkcyjnych, rozwój technologiczny i zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań zarządzania i gospodarstwach rybackich ze szczególnym uwzględnieniem ryb łososiowatych” (Umowa o dofinansowanie nr 00002-6521.2-OR1600002/20)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WNoŻiR/762/2023/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi hotelowe i towarzyszące (usługi noclegowe w pokojach hotelowych, usługi gastronomiczne, inne) realizowane na potrzeby uczestników dwóch dwudniowych cyklów szkoleń do przeprowadzenia w Szczecinie (woj. zachodniopomorskie) w dniach 29.09.2023 - 30.09.2023 r. (pierwszy dwudniowy cykl szkolenia w Zadaniu nr 1) oraz dniach 24.11.2023 - 25.11.2023 r. (drugi dwudniowy cykl szkolenia w Zadaniu nr 1). Wymagane jest, aby usługi objęte Zadaniem nr 1 były wykonane w jednym zaoferowanym przez Wykonawcę hotelu, minimum trzygwiazdkowym, położonym na terenie wyżej wskazanego miasta (granice administracyjne miasta Szczecin)2. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla części 1 (zwanej w SWZ Zadaniem nr 1) określa SWZ
z załącznikami (w odniesieniu do części zamówienia jaką stanowi tam Zadanie nr 1)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi hotelowe i towarzyszące (usługi noclegowe w pokojach hotelowych, usługi gastronomiczne, wynajem Sali szkoleniowej, inne) realizowane na potrzeby czterech dwudniowych cyklów szkoleń do przeprowadzenia w Mielnie (woj. zachodniopomorskie) w dniach 06.10.2023 r. - 07.10.2023 r. (pierwszy dwudniowy cykl szkolenia w Zadaniunr 2), 13.10.2023 - 14.10.2023 r. (drugi dwudniowy cykl szkolenia
w Zadaniu nr 2), 01.12.2023 r. - 02.12.2023 r. (trzeci dwudniowy cykl szkolenia w Zadaniu nr 2) oraz 08.12.2023 r. - 09.12.2023 r. (czwarty dwudniowy cykl szkolenia w Zadaniu nr 2). Wymagane jest, aby usługi objęte Zadaniem nr 1 były wykonane w jednym zaoferowanym przez Wykonawcę hotelu, minimum trzygwiazdkowym, położonym na terenie wyżej wskazanego miasta (granice administracyjne miasta Mielno)
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 2 określa SWZ z załącznikami (w odniesieniu do części zamówienia jaką stanowi tam Zadanie nr 2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Usługi hotelowe i towarzyszące (usługi noclegowe w pokojach hotelowych, usługi gastronomiczne, wynajem Sali szkoleniowej, inne) realizowane na potrzeby dwóch dwudniowych cyklów szkoleń do przeprowadzenia w Kołobrzegu (woj. zachodniopomorskie) w dniach 22.09.2023 r. - 23.09.2023 r. (pierwszy dwudniowy cykl szkolenia w Zadaniunr 3) oraz 17.11.2023 r - 18.11.2023 r. (drugi dwudniowy cykl szkolenia
w Zadaniu nr 3). Wymagane jest,
aby usługi objęte Zadaniem nr 3 były wykonane w jednym zaoferowanym przez Wykonawcę hotelu, minimum trzygwiazdkowym, położonym na terenie wyżej wskazanego miasta (granice administracyjne miasta Kołobrzeg).
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 3 określa SWZ z załącznikami (w odniesieniu do części zamówienia jaką stanowi tam Zadanie nr 3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 106162 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25849,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25849,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orbis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 025 04 69
7.3.3) Ulica: Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25849,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-22 do 2023-11-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w części nr 2 oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50208 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50208 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50208 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zdrojowa Hotels Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711756876
7.3.3) Ulica: Sułkowskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50208 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-29 do 2023-11-25SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
którym wystąpią dni szkolenia podczas których wymagane jest wykonanie usług objętych niniejszym zamówieniem.
Konkretne terminy poszczególnych szkoleń w w części 1 oraz części 3 (a tym samym terminy realizacji usług stanowiących przedmiot
niniejszego zamówienia w tycz częściach ) podane są w dziale VI SWZ
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- REMONT INSTALACJI C.O. W BUDYNKU NR 1, UL. 11 LISTOPADA 3A W STARGARDZIE.
- Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- "Organizacja pobytu szkoleniowego obejmująca usługę hotelową, usługę gastronomiczną oraz usługę wynajmu sali konferencyjnej"
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Usługa organizacji okręgowych zawodów pn. XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo- Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.