Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00282558/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
- 2023/BZP 00298812/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżek parkowych, placu o nawierzchni z płyt, małej architektury, placu zabaw, oświetlenia i monitoringu, Wi Fi w miejscowości Złotokłos.Rewaloryzacja parku Rostworowskich .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżek parkowych, placu o nawierzchni z płyt, małej architektury, placu zabaw, oświetlenia i monitoringu, Wi Fi w miejscowości Złotokłos.Rewaloryzacja parku Rostworowskich .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d51e5b9-081c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Rewaloryzacja Parku Rostworowskich w Złotokłosie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.85/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. ZADANIE 1: GOSPODARKA DRZEWOSTANEM1. GOSPODARKA DRZEWOSTANEM – realizacja wg decyzji pozwolenia na wycinkę nr OŚR.6131.138.2021.DH z 25.01.2022 roku, do 15.12.2022 r.
2. BUDOWA ALEJEK PARKOWYCH I PLACU, ORAZ PRZEPUSTY NA OŚWIETLENIE i MONITORING POD ALEJKAMI – wg decyzji pozwolenia na budowę ARB.6740.1982.2021.HS z dn. 17.05.2022roku. + MAŁA ARCHITEKTURA
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 741407,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. ZADANIE 2 OŚWIETLENIE I MONITORING4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 343145,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. ZADANIE 3: PLAC ZABAW4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 199468,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. ZADANIE 4: NASADZENIA, TRAWNIKI, PIELĘGNACJA ZIELENI4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 819763,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840319,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 924338,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840319,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogrodnicza PHU Marzena Szklarzewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015059013
7.3.3) Ulica: Słoneczna 95
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARZENA SZKLARZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARZENA SZKLARZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84031921 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że w/w przetarg został unieważniony na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że w/w przetarg został unieważniony na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że w/w przetarg został unieważniony na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) typu minibus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby uczniów ZSS...
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- "Oświetlenie przejść dla pieszych" w ramach zadania pt. "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych - oświetlenie"
- Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych - lata 2025-2026
- Budowa budynku filii bibliotecznej - miejsca aktywności lokalnej i bibliotecznej wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki nr ew. 726/3, obręb 0043 Złotokłos
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsadzenie materiałem własnym wykonawcy oraz całosezonowa pielęgnacja rabat i konstrukcji kwiatowych na terenie Gminy Krynicy-Zdroju w 2025 roku
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2025 r."
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.