Og³oszenie z dnia 2024-07-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00428335/01 - Wynik z dnia 2024-07-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP.106.2024 - Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.106.2024 - Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bfcc4bc7-fef7-40d2-adbb-d986f672f45c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00410364
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059334/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego dla jednostek policji woj. ma³opolskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfcc4bc7-fef7-40d2-adbb-d986f672f45c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna/ musi byæ
sygnowana nr referencyjnym postêpowania.
4) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6a4c5bc2-2e38-11ef-86d2-4e696a6d8c25
5) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”)
podaj±c np. identyfikator postêpowania.
6) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania.
7) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://www.ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
9) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie (…) wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w
przepisach Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê
jako za³±cznik), lub;
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Ci±g dalszy w informacjach dodatkowych
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej „RODO”
oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie,
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych s± nastêpuj±ce: podkom. Robert Pasiut, email:
iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Podstawê prawn± udostêpnienia w szczególno¶ci stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrze¿eniem wynikaj±cym z tre¶ci art. 18 ust.5, oraz
art. 74 Pzp, a tak¿e regulacje okre¶lone w ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie przez okres niezbêdny do realizacji celów, dla których zosta³y
zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia
publicznego - , a tak¿e dla celów archiwizacyjnych przez okres nie d³u¿szy ni¿ wskazany w odno¶nych przepisach prawa krajowego
oraz przepisach dotycz±cych dzia³alno¶ci archiwalnej jednostek Policji;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y
profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego
uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym ¿±danie
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Administrator o¶wiadcza jednocze¶nie, ¿e stosuje ¶rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj±ce ochronê danych osobowych
zabranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.106.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego (typ lekki) do kot³owni jednostek Policji
województwa ma³opolskiego na sezon grzewczy 2024/2025, ³±cznie - 75 900 litrów, w tym: PP U¶cie Gorlickie 6500l, KP
Czarny Dunajec 6000l, KP Szczawnica 14000l, PP Kro¶cienko n/D. 5000l, KP Jordanów 7000l, KP Piwniczna 13300l, KPP
Zakopane 10000l, Poronin 13000l, Muzeum Lotnictwa Polskiego Kraków 400l, KPP Olkusz 200l, KPP Gorlice 500l.
2. Olej musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,1%,
warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42 600 kJ/kg,
temperatura zap³onu nie mniejsza ni¿ 56C,
zgodnie z norm± PN – C 96024:2020-12 lub równowa¿n± oraz rozporz±dzeniem Ministra Energetyki w sprawie wymagañ
jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane
ciê¿kie oleje opa³owe.
3. Zamawiaj±cy wymaga dostawy oleju transportem w³asnym Wykonawcy i roz³adunku przy pomocy pompy przy
autocysternie. Dane dotycz±ce wielko¶ci zbiorników oraz minimalnych wielko¶ci dostaw okre¶lone s± w SWZ.
4. Podstaw± wzajemnych rozliczeñ bêdzie ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego okre¶lona w litrach w temperaturze
referencyjnej 15C.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci zamówionego oleju stosownie do potrzeb oraz wysoko¶ci
posiadanych ¶rodków finansowych. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ gwarantuje wykonanie umowy na poziomie min. 70% ilo¶ci
litrów zamawianego oleju opa³owego.
6. Wszelkie szczegó³y zwi±zane z realizacj± dostaw okre¶la projekt umowy (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi, wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Kopia
aktualnej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi, zgodn± z obowi±zuj±cymi przepisami wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia wykonawcy o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108
ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109. Ustawy Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale V.2.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
5) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli
co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji
te uprawnienia s± wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj±
roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1-3 Pzp.
2. Zmiany tre¶ci umowy mog± dotyczyæ:
1) asortymentu stanowi±cego przedmiot umowy, poprzez zast±pienie produktem o takim samym przeznaczeniu oraz co
najmniej takich samych parametrach, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) nast±pi³a zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcê oraz zast±pieniem go
innymi, co najmniej o takich samych parametrach;
b) produkty zaoferowane przez Wykonawcê w ofercie nie s± dostêpne na rynku;
c) nast±pi³y przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powsta³e z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy.
2) Miejsca dostawy czê¶ci/ca³o¶ci przedmiotu umowy, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj.
ma³opolskiego jako miejsca dostawy, w przypadku je¶li bêdzie to wynika³o z potrzeb Zamawiaj±cego.
3. W przypadku konieczno¶ci dokonania zmiany poszczególnego asortymentu okre¶lonego w za³±czniku do Umowy,
Wykonawca zobligowany jest do zast±pienia go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wy¿szej ni¿
zast±piony produkt.
4. Strony w czasie realizacji niniejszej umowy dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci maksymalnego wynagrodzenia
nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany (wzrost lub obni¿enie) ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj±
niniejszej umowy, wzglêdem ceny lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
Strony mog± wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
1) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy po up³ywie 6 miesiêcy, licz±c od dnia
zawarcia umowy, oraz nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie kolejnych 6 miesiêcy od dnia zawarcia aneksu zmieniaj±cego wysoko¶æ
wynagrodzenia Wykonawcy; oraz
2) gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy bêdzie wy¿sza o co najmniej 1% od
wysoko¶ci ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, og³aszanego w komunikacie Prezesa
GUS za ostatni opublikowany okres.
Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez dan± Stronê umowy, ¿e zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy, mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy.
Zmiana bêdzie liczona wy³±cznie w stosunku do zakresu pozostaj±cego do wykonania. £±czna maksymalna warto¶æ zmiany
wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e wynie¶æ 5% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod
rygorem niewa¿no¶ci.
6. Zmiany o których mowa w ust. 1,2,3,4 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z
Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
7. Je¿eli w okresie realizacji umowy Wykonawca nie osi±gnie gwarantowanego przez Zamawiaj±cego wykonania umowy na
poziomie min. 70%, to mo¿e zawnioskowaæ o wyd³u¿enie realizacji umowy o czas niezbêdny do osi±gniêcia tego poziomu,
lecz nie d³u¿ej ni¿ do 31.12.2025. Je¿eli Wykonawca nie skorzysta z tego prawa, to oznaczaæ bêdzie, ¿e rezygnuje z
wszelkich roszczeñ wobec Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej e-Zamówienia pod adresem: https://www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
12) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie
wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez zak³adkê
„Oferty/ wnioski” i klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê”.
13) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z Ustaw± Pzp lub rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje
siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny)
lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
14) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w
podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta
dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn±
tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów
elektronicznych.
2. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
1) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania
systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnym na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”..
3) Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
4) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
1) Sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy przez 12 miesiêcy lub do momentu wyczerpania maksymalnej ilo¶ci
dostarczanej oleju opa³owego dla wskazanych jednostek, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 1 wrze¶nia 2024r. i nie pó¼niej ni¿ do
dnia 31 sierpnia 2025r.
2) Pojedyncze dostawy bêd± realizowane przez Wykonawcê w terminie do 5 dni roboczych od chwili z³o¿enia zamówienia lub w wyj±tkowych sytuacjach na indywidualne ustalenia z dan± jednostk±, potwierdzone w formie pisemnej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa o¶wietlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów S±du Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji ¼róde³ ³aciñskich pochodz±cych z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagielloñskiego
- US£UGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZ¡DZEÑ MEDYCZNYCH
- Dostawa uk³adu pomiarowego do badañ tribiologicznych oraz badañ reologicznych w ¶wietle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby ¶rodków transportowych i urz±dzeñ stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Filipów
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Zakup oleju napêdowego grzewczego dla: DPTiW Wrzos, ul. Kiry 36, 34-511 Ko¶cielisko, DPTiW Szeligówka, ul. Nêdzy Kubiñca 215, 34-511 Ko¶cielisko
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO GRZEWCZEGO
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DO KOT£OWNI BUDYNKÓW SZKO£Y PODSTAWOWEJ W BARG£OWIE KO¦CIELNYM
- Dostawa oleju opa³owego do kot³owni placówek szkolnych z terenu gminy Gózd na sezon grzewczy 2024/2025
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.