eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargModernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-220c6808-380a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016844/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia ulic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/ część I zamówienia - wykonanie remontu drogi gminnej - os. Szuflów w miejscowości Nowy Targ.
a) zakres robót w/c drogi gminnej os. Szuflów będzie polegać na wykonaniu:
- nakładki asfaltowej grubości 4 cm na istniejącej jezdni asfaltowej (warstwa ścieralna),
- warstw asfaltowych ( warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) na istniejącym utwardzeniu drogi,
- uzupełnieniu istniejącej nawierzchni stanowiącej podbudowę dla nakładki asfaltowej,
- utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego,
- odwodnienia krawędziowego,
- regulacji zjazdów i odwodnień liniowych przy istniejących zjazdach indywidualnych,
- odwodnienia liniowego wraz ze studnią zanikową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 171109,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II zamówienia - wykonanie remontu istniejącej nawierzchni (destrukt stabilizowany mechanicznie) drogi gminnej ul. Kokoszków Boczna na nawierzchnię bitumiczną na długości 135,0 m.
a) zakres robót w/c drogi gminnej ul. Kokoszków Boczna będzie polegać na wykonaniu:
- warstw asfaltowych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) na istniejącym utwardzeniu drogi,
- uzupełnień istniejącej nawierzchni stanowiącej podbudowę dla nakładki asfaltowej,
- utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 103424,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III zamówienia - wykonanie remontu drogi gminnej wewnętrznej - boczna od ul Szaflarskiej przy budynku nr 140 w miejscowości Nowy Targ – Etap 1 i Etap 3.
a) zakres robót dla Etapu 1 polegać będzie na wykonaniu:
- nakładki asfaltowej grubości 4cm na istniejącej podbudowie z elementów betonowych (warstwa ścieralna),
- warstw asfaltowych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) na części drogi wewnętrznej do wykonania wraz z wymianą podbudowy,
- uzupełnień istniejącej nawierzchni stanowiącej podbudowę dla nakładki asfaltowej,
- ścieku przykrawężnikowego przy bezpieczniku z kostki betonowej,
- wymiany bezpiecznika z kostki betonowej,
- studzienki kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikiem.
b) zakres robót dla Etapu 3 polegać będzie na wykonaniu:
- nakładki asfaltowej grubości 4+4 cm na istniejącej podbudowie z elementów betonowych (warstwa wiążąca i ścieralna)
- wymiany krawężników betonowych,
- lokalizacja miejsc postojowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 182674,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnia się I część postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 210 500,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 326 109,62  zł,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326109,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326109,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326109,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139797,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146075,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139797,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kośmider Stanisław Kośmider

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-100-27-03

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 24b,

7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 34-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139797,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zasadzie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych unieważnia się III część postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.