Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354867/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-220c6808-380a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016844/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia ulic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354867/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ część I zamówienia - wykonanie remontu drogi gminnej - os. Szuflów w miejscowości Nowy Targ.a) zakres robót w/c drogi gminnej os. Szuflów będzie polegać na wykonaniu:
- nakładki asfaltowej grubości 4 cm na istniejącej jezdni asfaltowej (warstwa ścieralna),
- warstw asfaltowych ( warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) na istniejącym utwardzeniu drogi,
- uzupełnieniu istniejącej nawierzchni stanowiącej podbudowę dla nakładki asfaltowej,
- utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego,
- odwodnienia krawędziowego,
- regulacji zjazdów i odwodnień liniowych przy istniejących zjazdach indywidualnych,
- odwodnienia liniowego wraz ze studnią zanikową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 171109,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia - wykonanie remontu istniejącej nawierzchni (destrukt stabilizowany mechanicznie) drogi gminnej ul. Kokoszków Boczna na nawierzchnię bitumiczną na długości 135,0 m.a) zakres robót w/c drogi gminnej ul. Kokoszków Boczna będzie polegać na wykonaniu:
- warstw asfaltowych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) na istniejącym utwardzeniu drogi,
- uzupełnień istniejącej nawierzchni stanowiącej podbudowę dla nakładki asfaltowej,
- utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 103424,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III zamówienia - wykonanie remontu drogi gminnej wewnętrznej - boczna od ul Szaflarskiej przy budynku nr 140 w miejscowości Nowy Targ – Etap 1 i Etap 3.a) zakres robót dla Etapu 1 polegać będzie na wykonaniu:
- nakładki asfaltowej grubości 4cm na istniejącej podbudowie z elementów betonowych (warstwa ścieralna),
- warstw asfaltowych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) na części drogi wewnętrznej do wykonania wraz z wymianą podbudowy,
- uzupełnień istniejącej nawierzchni stanowiącej podbudowę dla nakładki asfaltowej,
- ścieku przykrawężnikowego przy bezpieczniku z kostki betonowej,
- wymiany bezpiecznika z kostki betonowej,
- studzienki kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikiem.
b) zakres robót dla Etapu 3 polegać będzie na wykonaniu:
- nakładki asfaltowej grubości 4+4 cm na istniejącej podbudowie z elementów betonowych (warstwa wiążąca i ścieralna)
- wymiany krawężników betonowych,
- lokalizacja miejsc postojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 182674,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia się I część postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 210 500,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 326 109,62 zł,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326109,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326109,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326109,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139797,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146075,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139797,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kośmider Stanisław Kośmider
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-100-27-03
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 24b,
7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139797,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zasadzie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych unieważnia się III część postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.