eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoUsługa przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KROŚNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Karina Rzepecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301375419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 43

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zskrosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zskrosno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c437bb-52c5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00402479/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Krośnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/680088

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/X/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek (catering) dla dzieci przedszkolnych w wieku 5 - 6 lat uczęszczających do Zespołu Szkół w Krośnie w okresie od 02.01.2023r. do 31.08.2023r. z wyjątkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 25 dzieci oraz przygotowanie jednego posiłku dziennie
tj. obiadu (catering) dla dzieci szkolnych w wieku 6-15 lat uczęszczających do Zespołu Szkół
w Krośnie w okresie od 02.01.2023r. do 31.12.2023r. z wyjątkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 140 dzieci.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi gastronomiczne/cateringowe polegające na sukcesywnej dostawie przygotowanych posiłków/wyżywienia do przedszkoli lub szkół lub żłobków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków lub tylko obiadów, w sposób ciągły przez minimum 8 miesięcy każda,
o wartości (umowy/kontraktu) minimum 90 000 zł brutto każda/y.
W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie ilości miesięcy świadczenia każdej usługi (min.8 m-cy) dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. w przedziale od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert). Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjału podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału
w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.
W takim przypadku warunek udziału w postępowaniu musi spełniać w całości ten podmiot.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu wg załącznika nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dotycząca wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne).
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc
się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo
w oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w Rozdziale VIII ust. 2 pkt. 2) uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną
do reprezentowania danego podmiotu.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia
i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zwiększenia ilości dostarczanych posiłków do wielkości wskazanej w §1 ust.5, w takim przypadku ceny jednostkowe posiłków będą zgodne
z cenami jednostkowymi określonymi w § 4 ust.1 niniejszej umowy.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie jej zmniejszenia do 50% wartości określonej w §4 ust.2 niniejszej umowy.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie cen brutto wskazanych w umowie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
4) Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
a) zmiany w przepisach prawa,
b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, w tym tzw. „siły wyższej”, a skutkujących – bezpośrednio lub pośrednio – znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy,
o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny.
5) Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego przyczyny leżą poza kontrolą danej Strony,
są nagłe i zewnętrzne, w tym między innymi takie przyczyny jak: wojna, embargo, akty normatywne lub decyzje administracji państwowej, zdarzenia losowe, powódź, pożar, strajki, epidemie lub pandemie chorób. Wystąpienie siły wyższej rozpatrywane będzie tak w skali kraju, jak w skali poszczególnych jednostek administracyjnych kraju, na których wystąpiły opisane wyżej zjawiska.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość jednorazowej waloryzacji cen jednostkowych usługi netto według wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
7) Waloryzacja, o której mowa w ust. 6 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
a) złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 6 zawierającym wskaźniki cenowe, oraz dokumentami zakupu towaru za wnioskowany przez Wykonawcę okres potwierdzającymi wzrost cen świadczonej usługi,
b) upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,
c) zmiany wskaźnika GUS o co najmniej 15% w stosunku do zaoferowanych cen wskazanych załączniku nr 1 do umowy.
8) Zamawiający powoła komisję w celu wydania opinii w zakresie możliwości waloryzacji cen
w odniesieniu do wniosku Wykonawcy.
9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust.6-8 zobowiązany jest
do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy (jeżeli dotyczy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na www.platformazakupowa.pl, w sekcji przedmiotowego „postępowania” dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/680088

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia:
W terminie 12 miesięcy dla grupy dzieci szkolnych oraz w terminie 8 miesięcy dla grupy dzieci przedszkolnych.
2. Planowany termin realizacji zamówienia:
• dla grupy dzieci szkolnych od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r.,
• oraz dla grupy dzieci przedszkolnych od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r.
3. W przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia termin realizacji umowy zostanie odpowiednio skrócony i umowa będzie realizowana w terminie od dnia jej podpisania, odpowiednio do 31.08.2023r. oraz do 31.12.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.