Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424423/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00443959/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-03
- 2024/BZP 00460281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-16
- 2024/BZP 00471686/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00656414/01 - Wynik z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz dostawa samochodu do utrzymania kanalizacji sanitarnej (2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz dostawa samochodu do utrzymania kanalizacji sanitarnej (2 części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b56a976e-fc8c-4825-8d7e-a405ba2b074d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002591/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa SUW w Tłuszczu
1.2.1 Dostawa samochodu specjalistycznego do utrzymania sieci komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikacji oraz wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji.
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się
za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji oraz wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji.
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się
za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa stacji uzdatniania wody
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa samochodu do utrzymania kanalizacji sanitarnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej
lub zawodowej, tj.
1.2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie co najmniej:
DOT. CZĘŚCI NR 1: jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN netto, którego zakres obejmował zaprojektowanie i budowę lub rozbudowę lub remont stacji uzdatniania wody o wydajności dwustopniowego układu filtracji ciśnieniowej nie mniejszej niż 50 m3/h, które w swoim zakresie obejmowało co najmniej: remont studni głębinowych
w zakresie wymiany pomp głębinowych i montażu obudów studziennych, wykonanie termomodernizacji budynku SUW, remontu dachu i wymiany stolarki oraz budowę zbiornika wody surowej;
Wskazany powyżej zakres warunku udziału należy wykazać w ramach jednej lub dwóch umów;
Zamawiający nie stawia warunku dot. zdolności technicznej i zawodowej dla części nr 2.
1.2.2. dysponują osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego tj. osobami posiadającymi doświadczenie w realizacji robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia i uprawnienia budowlane, odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.
DOT. CZĘŚCI NR 1:
1) do pełnienia funkcji Kierownika budowy – co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót sanitarnych, których zakres obejmował montaż i eksploatację stacji uzdatniania wody o wydajności układu filtracji min. 50 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 5 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
2) do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót elektrycznych, których zakres obejmował montaż i eksploatację stacji uzdatniania wody o wydajności układu filtracji min. 50 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 5 lat (licząc wstecz
od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
3) do pełnienia funkcji Projektanta - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie
w realizacji dokumentacji projektowej, której zakres obejmował budowę lub rozbudowę lub remont stacji uzdatniania wody o wydajności układu filtracji min. 50 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 5 lat (licząc wstecz
od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
Zamawiający nie stawia warunku dot. dysponowania osobami dla części nr 2.
Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) /zwanej dalej: „ustawą Prawo budowlane”/ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy
o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 551), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności
w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi
oraz
2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych
lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa
w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawę
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych
w przepisach odrębnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dot. części nr 1 - Wykaz głównych urządzeń, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia;Dot. części nr 2 - Formularz parametrów technicznych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą w wysokości:część nr 1 - 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);
część nr 2 – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w rozdziale III Specyfikacji warunków zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 15:45
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wyłącznie dla części nr 1.2. Wizja lokalna
W celu zapoznania się z obiektem, w którym będzie realizowane zamówienie, odbędzie się spotkanie z Wykonawcami w dniu 18 lipca 2024 r. o godz. 16:00 na terenie Stacji uzdatniania wody w Tłuszczy przy ul. Wąskiej
Udział w wizji lokalnej jest obowiązkowy i jest warunkiem złożenia oferty. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje dot. wizji określone zostały w rozdziale I SWZ.
INNE PRZETARGI TŁUSZCZ
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego i Zakładu Gospodarki Komunalnej
więcej: przetargi TŁUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Zakup używanego samochodu specjalnego (specjalistycznego typu WUKO) do czyszczenia kanalizacji ssąco-płuczący.
- "Dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego"
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kotomierzu
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.