Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00024195/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
- 2024/BZP 00271418/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2023/BZP 00117989/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE LEKÓW I DIALIZATÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000636940
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rakowska 15
1.4.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-piotrkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-piotrkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410563
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00117989
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Dla części 1, 2, 5, 7
W dniu 31.01.2024 zawarto Aneks nr 1 wydłużający okres obowiązywania umowy do 30.04.2024 r. z wyłączeniem pozycji zawartych w Załączniku nr 4 oraz Aneks nr 2 w dniu 02.04.2024 r.
Na podstawie § 3 ust. 5 umowy i art. 77 Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23.04.1964r., oraz § 3 ust. 2 pkt 1 umowy w związku z upływem w dniu 31.03.2024r. obowiązywania zapisów § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 09.12.2023r. w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 2670), które wprowadzało obniżoną stawkę podatku VAT na towary spożywcze (żywność) w wysokości 0%, oraz z powodu nie przedłużenia przez producentów obowiązywania cen niektórych leków określonych w umowie – wykreśla się te pozycje z listy.
Zmianie uległa treść Załącznika nr 1 do Umowy, w ten sposób, że załącznikowi nadane zostaje brzmienie zgodne z treścią Załącznika nr 1 do niniejszego aneksu.
Wartość umowy nie zmieniła się dla części 1, 2, 5, 7.
Dla części 3
W dniu 6.02.2024r. zawarto Aneks nr 1 do umowy przedłużający okres obowiązywania umowy do czasu wykorzystania ilości określonych w umowie, jednak nie dłużej niż do dnia 06.05.2024r.
Zmianie uległa treść Załącznika nr 1 do Umowy, w ten sposób, że załącznikowi nadane zostaje brzmienie zgodne z treścią Załącznika nr 1 do niniejszego aneksu. W Załączniku nr 1 do aneksu uwzględniono wzrost cen urzędowych od 01.01.2024 r.:
dla pozycji 18 - immunoglobulina GAMMA anty-D 50
dla pozycji 19 - immunoglobulina GAMMA anty-D 150
Wartość umowy ulega zmianie i wynosi: 50122,37 zł/netto, 54102,16 zł/brutto.
Dla części 8
W dniu 31.01.2024 zawarto Aneks nr 1 wydłużający okres obowiązywania umowy do 30.04.2024 r. z wyłączeniem pozycji zawartych w Załączniku nr 4 oraz Aneks nr 2 w dniu 02.04.2024 r.
Na podstawie § 3 ust. 5 umowy i art. 77 Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23.04.1964r., oraz § 3 ust. 2 pkt 1 umowy w związku z upływem w dniu 31.03.2024r. obowiązywania zapisów § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 09.12.2023r. w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 2670), które wprowadzało obniżoną stawkę podatku VAT na towary spożywcze (żywność) w wysokości 0%, oraz z powodu nie przedłużenia przez producentów obowiązywania cen niektórych leków określonych w umowie – wykreśla się te pozycje z listy.
Zmianie uległa treść Załącznika nr 1 do Umowy, w ten sposób, że załącznikowi nadane zostaje brzmienie zgodne z treścią Załącznika nr 1 do niniejszego aneksu.
Wartość umowy ulega zmianie i wynosi: 9883,84 zł/netto, 10378,03 zł/brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
50588,81
Po zmianie:
54102,16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 8) Przed zmianą:
10142,79
Po zmianie:
10378,03
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-04-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-04-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-05-06
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-04-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-04-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Informacje dotyczące umowy dla części nr 8) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Informacje dotyczące umowy dla części nr 8) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Informacje dotyczące umowy dla części nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-04-30
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Usługa dowozu i odwozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Piotrkowie Trybunalskim i innych jednostek oświatowych na terenie miasta Piotrkowa Tryb.
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup auta dla Powiatu Piotrkowskiego.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- 24/2024 Dostawa produktów leczniczych i medycznych do Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę leków, płynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , środków do dezynfekcji i materiałów do hemodynamiki .
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.