eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynOpracowanie dok. projektowej pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej ul. Polną (teren gm. Swarzędz) z ul. Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gm. Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projektowej pn.: „Budowa drogi gminnej łączącej ul. Polną (teren gm. Swarzędz) z ul. Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gm. Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a78d72-0eba-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. projektowej pn.: „Budowa drogi gminnej łączącej ul. Polną (teren gm. Swarzędz) z ul. Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gm. Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a78d72-0eba-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025585/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Budowa nowego układu drogowego w Siekierkach Wielkich w rejonie ulic: Grabowej, Sosnowej i Rabowickiej - dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319219

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.9.2024.IN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn.:. „Budowa drogi gminnej łączącej ulicę Polną (teren gminy Swarzędz) z ulicą Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gmina Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie”.
2. Zakres usług objętym zamówieniem:
a) zamówienie podstawowe – to wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla potrzeb uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD z klauzulą natychmiastowej wykonalności lub zgody właściwego organu na budowę drogi, decyzji środowiskowej oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.:. „Budowa drogi gminnej łączącej ulicę Polną (teren gminy Swarzędz) z ulicą Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gmina Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie” w oparciu o zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia;
b) opcja (w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji) - pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.:. „Budowa drogi gminnej łączącej ulicę Polną (teren gminy Swarzędz) z ulicą Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gmina Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie”.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO OBEJMUJE:
3.1. opracowanie dokumentacji niezbędnych podziałów geodezyjnych;
3.2. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w której skład wchodzą:
a) branża drogowa – wraz przepustami/obiektami drogowymi na ciekach wodnych,
b) odwodnienie - kanalizacja deszczowa lub rowy drogowe,
c) branża elektryczna – oświetlenie,
d) branża telekomunikacyjna – kanał technologiczny,
e) inne branże – projekty przebudowy sieci kolidujących z projektowanym układem drogowym
3.3. opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
3.4. opracowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych,
3.5. opracowanie stałej organizacji ruchu,
3.6. uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów,
3.7. uzyskanie decyzji środowiskowej,
3.8. w razie konieczności, przeprowadzenie konsultacji społecznych, opracowanie sprawozdania z konsultacji społecznych, przygotowanie wszelkich materiałów informacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych oraz uczestniczenie we wszelkiego rodzaju spotkaniach,
3.9. uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – ZRID lub decyzji o pozwoleniu na budowę
4. W dokumentacji projektowej należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1.
5. Przedmiot zamówienia (dokumentację projektową) należy wykonać zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, niniejszą umową, zapisami SWZ, obowiązującymi przepisami, a także zgodną z wszelkimi aktami obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej, ustawami i rozporządzeniami.
6. Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, a jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do podania, co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz wskazać cechy/parametry pozwalające ocenić, że oferowane w przyszłości rozwiązanie jest równoważne względem wymienionego w dokumentacji.
7. Obowiązki Wykonawcy zostały opisane w załączniku nr 2 do SWZ.
8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ zawierają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
2) Załącznik nr 12 do SWZ - Zakres opracowania
3) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy,
4) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami,
5) Wyjaśnienia do SWZ (jeżeli dotyczy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa DROG-CAD Maciej Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 301974309

7.3.3) Ulica: Botaniczna 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.