Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345874/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297654271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da6df541-32b6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052988/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Zakres rzeczowy robót:
Zakres robót obejmują m.in.:
Remontem objęta jest część budynku użyteczności publicznej, polegać będzie na wykonaniu nowych instalacji elektroenergetycznych, wod – kan, klimatyzacji, malowania ścian, zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń.
1. Branża architektoniczno – konstrukcyjna:
1) roboty rozbiórkowe:
rozebranie ścianki z cegieł o gr. ½ ceg.
rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm.,
odbicie tynków wewnętrznych,
wykucie z muru ślusarki drzwiowej oraz krat okiennych,
wywiezienie i utylizacja gruzu.
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej ok 160 m2,
3) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych ok. 160 m2,
4) wykonanie samopoziomującego podkładu,
5) wykonanie ścian działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych, na szkielecie metalowym pojedynczym z pokryciem obustronnym, jednowarstwowo,
6) wykonanie zabudowy rur i otworów drzwiowych,
7) uzupełnienie tynków zwykłych, wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej,
8) wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych GRES o wym. 40x40 cm, ok. 160 m2,
9) cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12,5x25 cm, ok. 143 m2,
10) wykonanie sufitu powieszanego kasetonowego z wypełnieniem płytami sufitowymi,
11) wymiana kratek wentylacyjnych,
12) montaż ościeżnic, skrzydeł drzwiowych, drzwi aluminiowych,
13) dwukrotne malowanie z gruntowaniem ścian wewnętrznych, ok 432 m2,
14) licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej, ok 132 m2,
15) czyszczenie i dwukrotne malowanie krat i balustrad z prętów prostych,
16) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych gr, 20 cm oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,
17) dostawa i montaż wycieraczki ocynkowanej do obuwia „zatopione” w kostce, posadzkę,
18) dostawa i montaż poręczy przy umywalce dla niepełnosprawnych,
19) dostawa:
szafki metalowej,
wieszaków na ubrania na 28 osób,
koszy na odpady,
stołu 180x80x47 cm z blatem o gr 36 mm, stelaż metalowy,
stołu 80x80x74 cm z blatem o gr 36 mm, stelaż metalowy,
lady recepcyjnej 200x50x1,10 cm z blatem o gr 36 mm, stelaż metalowy,
szafy w pomieszczeniu recepcji i bibliotece,
kompletu mebli do pomieszczenia socjalnego,
krzesła tapicerowane na stelażu metalowym, krzesło obrotowe tapicerowane,
tablica multimedialna,
szczotki do wc, uchwyt na papier toaletowy, pojemniki na mydło w płynie, pojemniki na ręcznik papierowy,
gaśnica – 2 szt.
2. Branża sanitarna:
1) roboty demontażowe:
demontaż istniejącej instalacji wodociągowej,
demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,
demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej,
demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej
2) zakres prac obejmuje budowę wewnętrznych instalacji sanitarnych, tj.:
instalacja zimnej, ciepłej wody,
wymiana instalacji sanitarnej wraz z podłączeniem urządzeń (m.in. montaż misek ustępowych, montaż stelażu do misek ustępowych, montaż ustępu dla niepełnosprawnych, montaż umywalek i baterii umywalkowych),
wykonanie wentylacji grawitacyjnej , wymiana kratek wentylacyjnych,
3) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (m. in. dostawa i montaż: grzejników stalowych dwupłytkowych,
4) wykonanie instalacji klimatyzacji i kurtyny powietrzne,
5) badania i próby wymagane m.in. przez sanepid, p.poż.
3. Branża elektryczna:
1) montaż rozdzielnicy elektrycznej,
2) montaż instalacji oświetleniowej – oświetlenie ogólne, awaryjne i ewakuacyjne,
3) montaż instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
4) montaż instalacji zasilającej urządzenia dedykowane,
5) wentylacja mechaniczna pomieszczeń sanitarnych,
6) montaż instalacji uziomów i instalacji odgromowej,
7) montaż ochrony przeciwpożarowej,
8) montaż ochrony przeciwprzepięciowej.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera część III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568169,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RProjekt Rafała Dzierzgowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581990099
7.3.3) Ulica: ul. Malinowa 17
7.3.4) Miejscowość: Dzbenin
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Remont budynku WTZ dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu "Wyrównywanie różnic między regionami III" obszar F
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.