eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaRemont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297654271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da6df541-32b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052988/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont przestrzeni przeznaczonej na bibliotekę oraz miejsce spotkań klubu seniora na parterze budynku przy ul. Dywizjonu 303 w Ostrołęce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Zakres rzeczowy robót:
Zakres robót obejmują m.in.:
Remontem objęta jest część budynku użyteczności publicznej, polegać będzie na wykonaniu nowych instalacji elektroenergetycznych, wod – kan, klimatyzacji, malowania ścian, zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń.
1. Branża architektoniczno – konstrukcyjna:
1) roboty rozbiórkowe:
 rozebranie ścianki z cegieł o gr. ½ ceg.
 rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm.,
 odbicie tynków wewnętrznych,
 wykucie z muru ślusarki drzwiowej oraz krat okiennych,
 wywiezienie i utylizacja gruzu.
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej ok 160 m2,
3) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych ok. 160 m2,
4) wykonanie samopoziomującego podkładu,
5) wykonanie ścian działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych, na szkielecie metalowym pojedynczym z pokryciem obustronnym, jednowarstwowo,
6) wykonanie zabudowy rur i otworów drzwiowych,
7) uzupełnienie tynków zwykłych, wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej,
8) wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych GRES o wym. 40x40 cm, ok. 160 m2,
9) cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12,5x25 cm, ok. 143 m2,
10) wykonanie sufitu powieszanego kasetonowego z wypełnieniem płytami sufitowymi,
11) wymiana kratek wentylacyjnych,
12) montaż ościeżnic, skrzydeł drzwiowych, drzwi aluminiowych,
13) dwukrotne malowanie z gruntowaniem ścian wewnętrznych, ok 432 m2,
14) licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej, ok 132 m2,
15) czyszczenie i dwukrotne malowanie krat i balustrad z prętów prostych,
16) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych gr, 20 cm oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,
17) dostawa i montaż wycieraczki ocynkowanej do obuwia „zatopione” w kostce, posadzkę,
18) dostawa i montaż poręczy przy umywalce dla niepełnosprawnych,
19) dostawa:
 szafki metalowej,
 wieszaków na ubrania na 28 osób,
 koszy na odpady,
 stołu 180x80x47 cm z blatem o gr 36 mm, stelaż metalowy,
 stołu 80x80x74 cm z blatem o gr 36 mm, stelaż metalowy,
 lady recepcyjnej 200x50x1,10 cm z blatem o gr 36 mm, stelaż metalowy,
 szafy w pomieszczeniu recepcji i bibliotece,
 kompletu mebli do pomieszczenia socjalnego,
 krzesła tapicerowane na stelażu metalowym, krzesło obrotowe tapicerowane,
 tablica multimedialna,
 szczotki do wc, uchwyt na papier toaletowy, pojemniki na mydło w płynie, pojemniki na ręcznik papierowy,
 gaśnica – 2 szt.
2. Branża sanitarna:
1) roboty demontażowe:
 demontaż istniejącej instalacji wodociągowej,
 demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,
 demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej,
 demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej
2) zakres prac obejmuje budowę wewnętrznych instalacji sanitarnych, tj.:
 instalacja zimnej, ciepłej wody,
 wymiana instalacji sanitarnej wraz z podłączeniem urządzeń (m.in. montaż misek ustępowych, montaż stelażu do misek ustępowych, montaż ustępu dla niepełnosprawnych, montaż umywalek i baterii umywalkowych),
 wykonanie wentylacji grawitacyjnej , wymiana kratek wentylacyjnych,
3) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (m. in. dostawa i montaż: grzejników stalowych dwupłytkowych,
4) wykonanie instalacji klimatyzacji i kurtyny powietrzne,
5) badania i próby wymagane m.in. przez sanepid, p.poż.

3. Branża elektryczna:
1) montaż rozdzielnicy elektrycznej,
2) montaż instalacji oświetleniowej – oświetlenie ogólne, awaryjne i ewakuacyjne,
3) montaż instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
4) montaż instalacji zasilającej urządzenia dedykowane,
5) wentylacja mechaniczna pomieszczeń sanitarnych,
6) montaż instalacji uziomów i instalacji odgromowej,
7) montaż ochrony przeciwpożarowej,
8) montaż ochrony przeciwprzepięciowej.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera część III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568169,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RProjekt Rafała Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581990099

7.3.3) Ulica: ul. Malinowa 17

7.3.4) Miejscowość: Dzbenin

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.