eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym Zad. 1: ¦wiadczenie us³ug pocztowych (...) Zad. 2: ¦wiadczenie us³ug kurierskich (...)



Og³oszenie z dnia 2024-07-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
Zad. 1: ¦wiadczenie us³ug pocztowych (...)
Zad. 2: ¦wiadczenie us³ug kurierskich (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-075a311b-223f-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
Zad. 1: ¦wiadczenie us³ug pocztowych (...)
Zad. 2: ¦wiadczenie us³ug kurierskich (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-075a311b-223f-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00410716

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00577643/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

1.3.6 ¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug kurierskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00354653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 608000,00 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 440329,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu
i dorêczaniu przesy³ek listowych i paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów oraz us³ugi codziennego odbioru przesy³ek.
1. Us³ugi pocztowe bêd±ce przedmiotem zamówienia obejmuj± przesy³ki pocztowe:
A. listowe nierejestrowane (zwyk³e),
B. listowe nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytetowe zwyk³e),
C. listowe rejestrowane (polecone), nadane i dorêczane za pokwitowaniem, przemieszczane i dorêczane w sposób zabezpieczaj±cy je przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
D. listowe rejestrowane z potwierdzeniem odbioru (polecone zpo), nadane
i dorêczane za pokwitowaniem oraz ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru przez adresata, które zwracane jest do nadawcy,
E. listowe rejestrowane najszybszej kategorii (polecone priorytetowe), nadane
i dorêczane za pokwitowaniem, przemieszczane i dorêczane w sposób zabezpieczaj±cy je przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
F. listowe rejestrowane najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru (polecone priorytetowe zpo), nadane i dorêczane za pokwitowaniem oraz ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru przez adresata, które zwracane jest do nadawcy,
G. paczki pocztowe – przesy³ki rejestrowane, niebêd±ce przesy³kami listowymi nadane i dorêczane za pokwitowaniem lub dodatkowo ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru zwracanym do nadawcy, z uwzglêdnieniem podzia³u na przesy³ki niebêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii i bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii.
Szczegó³owy zakres precyzuje SWZ z za³±cznikami.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 438896,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Rybnika us³ug kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek kurierskich oraz ewentualnych ich zwrotów.
1. Us³ugi kurierskie, bêd±ce przedmiotem zamówienia obejmuj± przesy³ki listowe rejestrowane lub paczki pocztowe, przyjmowane, sortowane, przemieszczane i dorêczane w sposób ³±cznie zapewniaj±cy:
a) bezpo¶redni odbiór przesy³ki kurierskiej od nadawcy,
b) ¶ledzenie przesy³ki kurierskiej od momentu nadania do dorêczenia,
c) dorêczenie przesy³ki kurierskiej w gwarantowanym terminie okre¶lonym w regulaminie ¶wiadczenia us³ug pocztowych,
d) dorêczenie przesy³ki kurierskiej bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,
e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki kurierskiej w formie pisemnej lub elektronicznej.
Szczegó³owy zakres zamówienia precyzuje SWZ z za³±cznikami.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1460,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 416996,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 416996,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416996,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpañskich 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 416996,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3271,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3271,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3271,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul Rodziny Hiszpañskich 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3271,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zadañ 1 i 2:
12 miesiêcy od daty zawarcia umowy, ale nie wcze¶niej ni¿ od 01.07.2024 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.