eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaborówAdaptacja budynku na świetlicę wiejską w Langowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku na świetlicę wiejską w Langowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baborów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2a

1.5.2.) Miejscowość: Baborów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 8873920

1.5.8.) Numer faksu: 778873928

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@baborow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baborow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3610df19-47fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku na świetlicę wiejską w Langowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3610df19-47fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062228/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Adaptacja budynku na świetlicę wiejską w Langowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania budynku handlowego na świetlicę wiejską wraz z jego przebudową położonego w miejscowości Langowo.
Lokalizacja inwestycji: działka nr 10/36 obręb Tłustomosty, gmina Baborów, powiat głubczycki.

W ramach prac przewiduje się m.in.:
• rozbiórkę rynien i rur spustowych
• rozbiórka istniejącej instalacji odgromowej
• rozbiórka istniejącej wiatroizolacji oraz kontrłat
• rozbiórka istniejącego komina
• rozbiórka istniejących schodów
• przedłużenie istniejących krokwi w miejscu rozbiórki komina
• zaślepienie istniejących kanałów wentylacyjnych
• demontaż krat okiennych i drzwiowych
• skucie parapetów
• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej
• remont wewnątrz obiektu (wykonanie nowej posadzki, nowych tynków malowanie ścian oraz wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w pomieszczeniach łazienki oraz kuchni-)
• wykonanie nowej instalacji elektroenergetycznej, wodno- kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej oraz klimatyzacji
• wykonanie nowego pokrycia dachowego z gontu bitumicznego
• wykonanie nowej instalacji odgromowej
• wykonanie nowej podbitki dachowej
• ocieplenie budynku styropianem gr. 15,00 cm i o współczynniku przenikania ciepła λ= 0,033 W/m*K
• wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien , rur spustowych, parapetów
• wyprofilowanie i utwardzenia terenu z kostki brukowej
• inne prace towarzyszące

Parametry budynku:
• kubatura budynku - 235,45 m3
• powierzchnia użytkowa budynku po przebudowie - 44,04 m2
• wysokość ( liczona od terenu najniżej położonego wejścia do kalenicy) po przebudowie - 4,80 m
• szerokość elewacji frontowej: - 7,76 m
• szerokość elewacji bocznej budynku - 7,76 m
• liczba kondygnacji po przebudowie: 1, - parter, poddasze nieużytkowe

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp ze względu na fakt, iż wartość jedynej nieodrzuconej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310443,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310443,77 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.