eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomModernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego
na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego
na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bfbe90-19bc-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-19/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1625645,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjno - montażowych związanych z realizacją zadania współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności zakresu jn.:
1) Demontaż 31 paneli nad łóżkowych,
2) Montaż 20 paneli nad łóżkowych wraz z systemem przywołania pacjenta. W panelach 2 gniazda 230V, oświetlenie nocne, przyłącze dla tlenu medycznego i próżni. System przywołania pacjenta trzeba przewidzieć także w każdej łazience dla chorych pod natryskiem oraz w pobliżu muszli WC.
Montaż tablicy kontrolnej gazów medycznych na korytarzu,
3) Wykonanie 8 łazienek (WC, umywalka, natrysk), z tego 7 w salach chorych 2 łóżkowych oraz 1 w dyżurce lekarskiej tzw. nocnej,
4) Przebudowa dwóch łazienek wraz z przystosowane dla osób niepełnosprawnych (NP damska i NP męska),
5) Remont toalety męskiej dla pacjentów, umywalka, WC, pisuar,
6) Remont toalety damskiej dla pacjentów, WC, umywalka,
7) Remont łazienki dla personelu, natrysk, WC i umywalka,
8) Remont łazienki w pokoju ordynatora, WC, natrysk, umywalka,
9) Zakup mebli:
- sekretariat,
- pokój ordynatora,
- pokój oddziałowej
- dyżurka pielęgniarska
- dyżurka lekarska, dzienna i nocna)
- pokój zabiegowy
- 3 pomieszczenia magazynowe
Wyposażenie winno być zgodne Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. Nr 148, poz. 973).
10) Remont sali zabiegowej, wyłożenie płytkami lub wykładziną termozgrzewalną. Umywalka, zlew i meble.
11) Wymiana sufitu na korytarzu na kasetonowy.
12) Wymiana opraw oświetleniowych na całym oddziale na oprawy LED. Ewentualne dodatkowe okablowanie dopuszczalne do wykonania w korytkach natynkowych.
13) Montaż opraw oświetlenia awaryjnego na korytarzu. Oprawy na ścianie zintegrowane z akumulatorem, czas pracy po zaniku napięcia min. 1h.
14) Wymiana całości stolarki drzwiowej oraz do szachtów technicznych (EI60, 4 szt.,). Wymiana drzwi wejściowych na odział, EI30. W połowie korytarza, zgodnie z dołączonym rysunkiem, zainstalować drzwi p.poż alu EI60 wraz z trzymaczami sterowanymi systemem sygnalizacji pożaru.
Szerokość drzwi na trasie przejazdu łóżek szpitalnych minimum 100 cm w świetle.
15) Wymiana wykładziny podłogowej na całym oddziale na wykładzinę podłogową PCV spawaną z wywinięciem przy ścianach, antyelektrostatyczna. Poza pomieszczeniami sanitarnymi.
16) Remont pomieszczenia brudownika.
17) Remont kuchni oddziałowej.
18) Remont 3 pomieszczeń magazynowych.
19) Wykonanie 6 fartuchów z płytek wraz z montażem umywalek. 2 x sala chorych 3 łóżkowa, sekretariat, pokój oddziałowej, dyżurka pielęgniarek, dyżurka lekarska dzienna.
20) Wszystkie remontowane pomieszczenia sanitarne oraz umywalki należy wyposażyć w takie akcesoria jak lustro, kinkiet nad lustrem, uchwyt na ręcznik papierowy, uchwyt na papier toaletowy, szczotkę WC.
21) Wymiana całości osprzętu elektrycznego tzn. gniazd elektrycznych oraz wyłączników oświetlenia.
22) Wymiana tablic zabezpieczeń elektrycznych oddziału.
23) Malowanie oddziału.
24) Zamontowanie tablic z numeracją i nazwą pomieszczeń obok drzwi,
25 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1523732,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2263413,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1523732,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monomer Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771977646

7.3.3) Ulica: ul. Poprzeczna 5

7.3.4) Miejscowość: 42-300

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1523732,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.