Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00376714/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa i montaż windy w budynku Ośrodka Zdrowia i świetlicy wiejskiej w Starym Bojanowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Harcmistrza Łukomskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655270430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zk-smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b500d8e0-3e2f-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż windy w budynku Ośrodka Zdrowia i świetlicy wiejskiej w Starym Bojanowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b500d8e0-3e2f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK/ZP/09/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Dostawa i montaż windy w budynku Ośrodka Zdrowia i świetlicy wiejskiej w Starym Bojanowie”.
2. Winda powinna być fabrycznie nowa i nieużywana. Wymagania techniczne, jakie powinna spełniać dostarczona winda - Platforma dla osób niepełnosprawnych, są następujące:
- udźwig: minimum 300 kg
- napęd: elektryczny pasowy lub elektryczny linowy
- zasilanie: 230 V
- prędkość: minimum 0,15 m/s
- wysokość podnoszenia: minimum 4,5 m
- szyb: samonośny, kolor RAL 7040, z trzech stron wypełniony szkłem bezpiecznym przezroczystym , od strony ściany panelami pełnymi w kolorze konstrukcji, zewnętrzne wymiary szybu 1960 mm x 1696 mm
- nadszybie: 2850 mm
- podszybie: 140-200 mm
- bez maszynowni,
- ilość przystanków/dojść: 3/3
- kabina: przelotowa na wprost o wym. 1170x1460x2100 mm, kolor RAL 7040, jedna ściana przeszklona szkłem bezpiecznym, oświetlenie LED, podłoga - wykładzina antypoślizgowa, panel sterowania w kabinie z podświetlanymi przyciskami z oznaczeniem Braille’a, zestaw alarmowy GSM
- drzwi kabinowe: automatyczne, teleskopowe 2 skrzydłowe o wym. 900x2000 mm, malowane kolor RAL 7040, przeszklone szkłem bezpiecznym lub pełne
- drzwi szybowe: automatyczne, teleskopowe 2 skrzydłowe o wym. 900x2000 mm, malowane kolor RAL 7040, przeszklone szkłem bezpiecznym
- sterowanie: elektroniczne, mikroprocesorowe z falownikiem
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej decyzji z Urzędu Dozoru Technicznego (dalej UDT) na uruchomienie i eksploatację windy oraz do przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398274,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windex Roman Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410509611
7.3.3) Ulica: ul. Austriacka 8
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚMIGIEL
więcej: przetargi ŚMIGIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana dźwigu w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Budowa bloku komunalnego przy ul. B. Joselewicza
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.