Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385252/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ADMINISTRATOR BAZ DANYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d4c015-486c-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ADMINISTRATOR BAZ DANYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d4c015-486c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019442/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 ADMINISTRATOR BAZ DANYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) - Projekt pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy we Włocławku i Powiecie Włocławskim (V)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385252/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-2522-32/MS/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186133,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie ma przygotować uczestników do wykonywania zadań na stanowisku pracy, na którym zakres czynności koncentruje się na administrowaniu bazami danych. Zasadność szkolenia wynika z badania „Barometr zawodów”. Zgodnie z rezultatami tej analizy administrator baz danych jest zawodem deficytowym. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności z zakresu tworzenia baz danych, zwłaszcza w małych i średnich przedsiębiorstwach. Są to istotne kompetencje cyfrowe. Absolwent szkolenia powinien znać wybrane bazy danych i umieć nimi zarządzać, a także stosować zasady bezpieczeństwa w administrowaniu bazami danych. Powinien także wiedzieć, w jaki sposób można rozwijać swoje kompetencje w zakresie administrowania bazami danych, tzn. znać ścieżki dalszego kształcenia zawodowego w tej dziedzinie.
2. Opis stanowiska: administrator baz danych obsługuje bazy, czyli zbiory informacji potrzebne do prawidłowego funkcjonowania firmy. Do obowiązków administratora należy wprowadzenie należytych informacji, ich gromadzenie i zarządzanie nimi, a także zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania i przechowywania informacji w bazie.
3. Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować m.in. następujące zagadnienia:
a. Charakterystyka stanowiska pracy: administrator baz danych, zadania, kwalifikacje, ścieżki rozwoju zawodowego.
b. Bazy danych jako zbiory informacji oraz znaczenie baz danych dla przedsiębiorstwa.
c. Rodzaje baz danych i ich zastosowanie.
d. Specjalistyczne programowanie, jako system obsługi relacyjnych baz danych: obsługa i zastosowanie programu, gromadzenie, wprowadzanie i zarządzanie danymi.
e. IT Security; zasady ochrony informacji, zwłaszcza danych osobowych.
f. Przedstawienie alternatywnego rodzaju bazy danych, np. MySQL.
g. Rodzaje sieci komputerowych i podstawy pracy w sieci komputerowej.
4. Liczba osób przewidzianych na szkolenie: minimum 1 maksimum 2 grupy liczące od 10 do 15 osób. Wykonawca musi być przygotowany na sytuację, że Zamawiający może skierować na szkolenie II grupę (w przypadku jej realizacji) w trakcie trwania szkolenia I grupy.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
5.1. Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć) I grupy: 26 października 2022 r.
5.2. Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć) II grupy (w przypadku realizacji): zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
5.3. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 20 grudnia 2022 r.
6. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 120 + egzamin sprawdzający poziom opanowania wiedzy i wybranych umiejętności opisanych poniżej w wymiarze do 3 godzin zegarowych.
7. Szkoleniem będą objęte młode osoby bezrobotne, do 30 roku życia, zarejestrowane w PUP we Włocławku, które zostaną skierowane przez urząd pracy, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji na to szkolenie. Szkolenie jest organizowane pod hasłem rozwijania wśród młodych osób bezrobotnych kompetencji informatycznych w dziedzinach deficytowych.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji i Kultury "Zenit" Ryszard Girczyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005878339
7.3.3) Ulica: Młynarska 1a/3
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy produktów strączkowych i sypkich do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy tłuszczy do Zakładu Karnego we Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Usługa przeprowadzenia szkolenia przygotowawczego i egzaminu z AutoCada na poziomie AutoCAD Certified User (ACU), w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-608/24
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.