Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Insp. Nadzoru nad inwestycją „Przebudowa budynku usługowo–produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanego w odpłatne użytkowanie ZSOiR Korfantów Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 5416409
1.5.8.) Numer faksu: 77 5416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Insp. Nadzoru nad inwestycją „Przebudowa budynku usługowo–produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanego w odpłatne użytkowanie ZSOiR Korfantów Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cea169b-3a47-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/54/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.62 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD INWEST. „PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWO–PRODUKCYJ. W KORFANTOWIE PRZY UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 12 PRZEKAZANEGO W ODPŁATNE UŻYTKOWANIE ZSOIR KORFANTÓW SP. Z O.O.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania pn. „Przebudowa budynku usługowo-produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanych w odpłatne użytkowanie Zakładowi Sprzętu Ortopedycznego i Rehabilitacyjnego Korfantów sp. z o.o.” Zadanie na roboty budowlane realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego ma się odbywać w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.).
Zamawiający wymaga również weryfikacji i wniesienia uwag do dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę robót. Zadanie dotyczy nadzoru nad przebudową i remontem budynku usługowo-produkcyjnego –budynek hali warsztatowej z zapleczem socjalno- biurowym.
Zakres sprawowania nadzoru inwestorskiego określają przepisy ustawy prawo budowlane, projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ oraz dokumentacja przedprojektowa (program funkcjonalno-użytkowy) z załącznikami stanowiącymi załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910308509
7.3.3) Ulica: Osiedle Piastów 28/3
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
jakie przetargi wygrała firma
M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przebudowa budynku usługowo-produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanych w odpłatne użytkowanie zakładowi sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego Korfantów sp. z o.o.”, ma być wykonane w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy tj. do 30.12.2022 r. zgodnie z umową DOA-ZP.273.14.2022 z dnia 30.08.2022 r.
Prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego po ww. terminie jest niezasadne.
§3 Projektowanych postanowień umowy - Załącznika nr 2 do SWZ:
„Termin realizacji umowy w ramach niniejszego zamówienia wynosi 3 miesiące od dnia zawarcia umowy (jednak nie później niż do 30.12.2022 r.)”.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi (dz. nr 739/1, 739/2, 798, 979, 981, 995 w Bodzanowie wraz z przebudową 2 obiektów mostowych oraz budową ścieżki rowerowej)
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi w Biskupowie od budynku nr 8 do budynku nr 29 (dz. nr 187)
- "Wykonanie projektów budowlanych przebudowy i rozbudowy dróg w miejscowościach Poręby oraz Tymienice"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07580 pn. "Przebudowa i budowa drogi dla rowerów i drogi dla pieszych w ul. Trzebnickiej we Wrocławiu"
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.