eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny"Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szko³y Podstawowej w Baszkowie" w formule zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2024-07-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szko³y Podstawowej w Baszkowie”
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZDUNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855430

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zduny

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-760

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.8.) Numer faksu: 627215001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zduny@zduny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zduny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szko³y Podstawowej w Baszkowie”
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1ec1b45e-0560-4a5f-bf28-9ca4e5ae4052

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00410964

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00094096/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szko³y Podstawowej w Baszkowie” w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Z uwagi na ograniczone miejsce na platformie e-zamówienia Wykonawca winien siê zapoznaæ z Podzia³ami w SWZ:
XVIII. Miejsce i termin sk³adania ofert.
XIV. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiaj±cego.
XIII. Informacja o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów.
M.in:
1. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub
elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który
nastêpnie przesy³a do systemu.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/zduny
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za
po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zduny@zduny.pl
4. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne
z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”,
zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
5. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
a) .zip
b) .7Z
7. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
8. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
9. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
Og³oszenie nr 2024/BZP 00410320/01 z dnia 2024-07-12
2024-07-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pañstwa danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Zdunach jest Burmistrz Zdun maj±cy siedzibê ul. Rynek 2,
63-760 Zduny. Z Administratorem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê poprze adres e-mail: zduny@zduny.pl lub pisemnie na
adres siedziby Administratora.
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl .
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8. Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych. W przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mog± zostaæ Pañstwo zobowi±zani do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). na podstawie art. 18
RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania
dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostêpnianie
protoko³u postêpowania lub za³±czników do tego protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych,
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o
których mowa w powy¿ej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
11. Pañstwa dane bêd± ujawnione podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów
dotycz±cych:
a) serwisu i wsparcia systemów informatycznych,
b) utylizacji dokumentacji niearchiwalnej,
c) przekazywania przesy³ek pocztowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szko³y Podstawowej
w Baszkowie”. Planowana inwestycja obejmuje rozbudowê budynku ¶wietlicy i Szko³y Podstawowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi oraz pozosta³a niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu, znajduje siê na dzia³ce 742/3
i czê¶ci dzia³ki nr 741/4 obrêb Baszków. Projektowany budynek zlokalizowano
w pó³nocnej czê¶ci dzia³ek a projektowane zagospodarowanie obejmuje czê¶æ jej powierzchni. W ramach zadania ma powstaæ budynek w technologii tradycyjnej, 2-kondygnacyjny z dachem p³askim. Projektuj±c i realizuj±c projekt rozbudowy budynku ¶wietlicy i Szko³y Podstawowej nale¿y mieæ na uwadze dowi±zanie siê poziomami i wej¶ciami do istniej±cych budynków szko³y i remizy, oraz rozwi±zanie kolizji z istniej±cymi sieciami. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie uniwersalnego projektowania i dostêpno¶ci architektonicznej. Ponadto zadanie obejmuje odnowienie elewacji budynków istniej±cych. Na elewacji istniej±cego budynku OSP (remizy) ma zostaæ wykonany pod¶wietlany napis „OSP BASZKÓW”.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Etap I – Opracowanie pe³nej dokumentacji technicznej, zakres prac obejmuje
w szczególno¶ci:.
1) W zakresie organizacji prac projektowych:
a) dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiaj±cego oglêdzin terenu, weryfikacjê dla potrzeb projektowych za³o¿eñ podanych w SWZ, umowie i PFU oraz dokonanie analiz niezbêdnych do rozwi±zañ zagadnieñ i wykonania czynno¶ci zwi±zanych ze sporz±dzeniem dokumentacji projektowej;
b) udzia³ w naradach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiaj±cego nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu, projektanta projektu budowlanego lub wykonawczego albo innego upowa¿nionego do podejmowania decyzji przedstawiciela; zapewnienie osobistego stawiennictwa projektanta bran¿owego albo jego upowa¿nionego do podejmowania decyzji przedstawiciela w przypadku powiadomienia o takiej potrzebie przez Zamawiaj±cego.
2) W zakresie materia³ów przedprojektowych:
a) uzyskanie lub aktualizacjê wszystkich wymaganych prawem warunków przy³±czenia, zabezpieczenia lub likwidacji kolizji projektowanych obiektów
z istniej±cym uzbrojeniem dzia³ki wynikaj±cych ze specyfiki opracowania projektowego, w tym od administratorów sieci, zarz±dców dróg lub obiektów;
b) sporz±dzenie projektu organizacji terenu robót (placu budowy)
z uwzglêdnieniem etapowania robót i konieczno¶ci± zapewnienia podstawowego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w s±siedztwie robót poprzez zapewnienie im doj¶cia i dojazdu;
c) Zamawiaj±cy wymaga równocze¶nie, ¿e Wykonawca bêdzie bra³ pod uwagê sugestie Zamawiaj±cego dotycz±ce funkcjonalno¶ci i standardu wykoñczenia obiektu. Nie dopuszcza siê sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca narzuca³ swoje rozwi±zania projektowe bez akceptacji Zamawiaj±cego.
3) W zakresie opracowañ geodezyjnych:
a) sporz±dzenie map do celów projektowych zawieraj±cych wszystkie wskazane przez projektanta naniesienia niezbêdne do wykonania dokumentacji projektowej w tym oznaczenia literowe i graficzne oraz klauzule w³a¶ciwych o¶rodków dokumentacji geodezyjnej;
b) pozyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów niezbêdnych do wykonania dokumentacji (o ile wymagane).
4) W zakresie koncepcji architektoniczno-przestrzennej:
a) wykonanie koncepcji architektoniczno-przestrzennej uwzglêdniaj±cej:
 program funkcjonalno-u¿ytkowy,
 uwagi Zamawiaj±cego z³o¿one do proponowanych rozwi±zañ,
 pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania bran¿owe od zarz±dcy dróg, administratorów urz±dzeñ obcych i innych podmiotów uzgadniaj±cych,
 jednoznacznie wskazanie przedmiotowych kolizji z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i normami budowlanymi. W ka¿dym przypadku, gdy materia³y Zamawiaj±cego bêd± pozostawa³y w kolizji z obowi±zuj±cymi przepisami prawa lub normami budowlanymi, b±d¼ te¿ z innych przyczyn ich uwzglêdnienie nie bêdzie pozwala³o na prawid³owe, wedle najlepszej wiedzy Wykonawcy, wykonanie umowy, Wykonawca zobowi±zany jest zaproponowaæ rozwi±zanie zamienne w tym uzyskanie odstêpstw od obowi±zuj±cych przepisów,
b) uzgodnienie koncepcji przez Zamawiaj±cego;
c) uzyskanie pisemnej klauzuli zatwierdzaj±cej umo¿liwiaj±cej dalsze kontynuowanie prac
projektowych przez Zamawiaj±cego;
d) w przypadku gdy Zamawiaj±cy wska¿e wady z³o¿onej koncepcji lub zg³osi do niej uwagi, Wykonawca zobowi±zany jest do usuniêcia zg³oszonych wad
i uwzglêdnienia uwag w przedmiotowej dokumentacji;
5) W zakresie projektów budowlanych:
a) wykonanie pe³no bran¿owych projektów budowlanych dla projektowanych
w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzgledniaj±cego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania bran¿owe od zarz±dców urz±dzeñ obcych i dróg;
b) uzyskanie dla projektów budowlanych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych, opinii, sprawdzeñ i uzgodnieñ w formie klauzul, pism, postanowieñ w tym synchronizacyjnych lub decyzji wynikaj±cych ze specyfiki opracowywanych projektów;
c) wykonanie planu bioz dla robót objêtych projektem budowlanym;
d) wykonanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) W zakresie pozyskania w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na budowê:
a) pozyskanie od Zamawiaj±cego o¶wiadczeñ o posiadanym prawie dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane;
b) przygotowanie i z³o¿enie w imieniu inwestora kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowê;
c) nieodp³atne, bezzw³oczne dokonanie poprawek w przedmiocie umowy
w przypadku wyst±pienia z takim uzasadnionym ¿±daniem przez organ administracji pañstwowej na etapie postêpowania o pozwolenia na budowê robót budowlanych objêtych dokumentacj±.
7) W zakresie projektów wykonawczych:
a) wykonanie wielobran¿owych projektów wykonawczych stanowi±cych uzupe³nienie projektów budowlanych, w tym projektów zabezpieczenia wykopów i pompowania wody, je¶li zaistnieje taka potrzeba; uzyskanie dla projektów wykonawczych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych, opinii, sprawdzeñ i uzgodnieñ w formie klauzul, pism, postanowieñ lub decyzji wynikaj±cych ze specyfiki opracowywanego projektu wykonawczego;
8) W zakresie opracowañ i czynno¶ci dodatkowych:
a) sporz±dzenie na wezwanie pisemnych raportów dokumentuj±cych przyczyny przerwania lub zaniechania wykonywania dokumentacji lub jej czê¶ci;
b) wyja¶nianie w±tpliwo¶ci dotycz±cych przyjêtych w projekcie rozwi±zañ;
c) organizowanie w siedzibie Zamawiaj±cego rad budowy z jego udzia³em, nie rzadziej ni¿ raz dwa miesi±ce;
d) sporz±dzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej dotycz±cej zastosowania w projekcie wyrobów lub materia³ów budowlanych.
9) Prawa autorskie na wszystkich polach dzia³ania i we wszelkiej dokumentacji technicznej przechodz± na Zamawiaj±cego. Przeniesienie praw autorskich opisano w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do niniejszego SWZ.
3.2 Etap II – Realizacja robót budowlanych, zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
1) Pe³nienie nadzoru autorskiego polegaj±cego w szczególno¶ci na:
a) stwierdzania w toku wykonywania projektu wykonawczego i robót budowlanych zgodno¶ci realizacji z projektem;
b) uzgadniania mo¿liwo¶ci wprowadzania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
c) kwalifikacji zmian wprowadzanych w trakcie realizacji projektu budowlanego;
d) uczestniczeniu w radach budowy organizowanych nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu.
2) Przygotowanie i z³o¿enie w imieniu Inwestora stosownych dokumentów wraz
z zawiadomieniem o rozpoczêciu robót w powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
3) Wykonanie prac budowlanych zwi±zanych z wszystkich prac zwi±zanych
z rozbudow± budynku ¶wietlicy i Szko³y Podstawowej w Baszkowie zgodnie
z opracowan± dokumentacj± budowlan±, w tym miêdzy innymi:
a) budowa budynku – powierzchnia zabudowy ok 334,00 m²;
b) wyposa¿enie i wykoñczenie podstawowe;
c) zagospodarowanie terenu (chodniki-utwardzone doj¶cia do budynku, taras przy ¶wietlicy –p³yty chodnikowe, zieleñ, ma³a architektura, wiata ¶mietnikowa itp.)
z uwzglêdnieniem potrzeb s±siednich obiektów;
d) wykonanie lub przebudowa przy³±czy: elektrycznego, gazowego, wodoci±gowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej;
e) instalacje niskopr±dowe :sieci LAN, monitoringu i alarmu, instalacje gniazd internetowych RJ45, instalacjê sieci bezprzewodowej wifi z osprzêtem itp.;
f) instalacje elektryczne: o¶wietlenia podstawowego, awaryjnego w tym ewakuacyjnego kierunkowego, o¶wietlenie zewnêtrzne, instalacjê gniazd wtyczkowych ogólnych, instalacjê wypustów zasilaj±cych 400 i 230 V AC, instalacjê tras kablowych i Wewnêtrznych Linii Zasilaj±cych (WLZ), rozdzielnice, podrozdzielnice elektryczne 400/230 V AC, instalacjê zasilania gwarantowanego -zasilanie z UPS, instalacjê uziemiaj±c±, instalacjê po³±czeñ wyrównawczych
o ochronê od pora¿eñ pr±dem elektrycznym, instalacje odgromow± itp.;
g) instalacja fotowoltaiczna wraz z ich podkonstrukcj± na po³aci dachowej- nale¿y zaprojektowaæ instalacjê mog±c± zabezpieczyæ potrzeby energetyczne pompy ciep³a dla c.w.u.;
h) wentylacja mechaniczna z rekuperacj± z funkcj± ch³odzenia pomieszczeñ dla ca³ego obiektu;
i) winda o napêdzie elektrycznym, osobowa, przystosowana dla osób niepe³nosprawnych, umo¿liwiaj±ca transport: parter-1 piêtro;
j) ogrzewanie pod³ogowe w ca³ym obiekcie z wy³±czeniem klatki schodowej (pom. 0.10 i 1.06), pomieszczeñ technicznych (0.08, 0.09) i pom. na odpady (0.18) zasilane z kot³owni.
4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej .

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno – U¿ytkowy (PFU) stanowi±cy za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ oraz projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60pkt;
2) G – Okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane – 40pkt.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wyra¿onego w inny sposób ni¿ w pe³nych miesi±cach.
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego, okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 60 miesi±ce Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ zaoferowany zosta³ okres 60 – miesiêczny.

W zakresie przedmiotowych kryteriów oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów.

2. Ocena ofert w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:

Cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
C = ------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena badanej oferty
Maksymalna ilo¶æ punktów w tym kryterium – 60 pkt.

3. Ocena ofert w zakresie kryterium „Okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane” zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:

Okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi w badanej ofercie
G = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.
Najd³u¿szy okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi spo¶ród z³o¿onych ofert

Maksymalna ilo¶æ punktów w tym kryterium - 40 pkt.

Wykonawca winien podaæ okres gwarancji i rêkojmi w miesi±cach, w przeciwnym wypadku Zamawiaj±cy do celów punktacji zaokr±gli podany okres „w dó³” do warto¶ci ni¿szej (np. Wykonawca zaoferuje przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi o 12,5 m-ca, Zamawiaj±cy zaokr±gli ten okres do 12 m-cy i przyzna punkty.
Okres gwarancji i rêkojmi nale¿y podaæ liczbowo i s³ownie (w przypadku rozbie¿no¶ci
w zakresie okresu przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi podanego liczbowo i s³ownie, Zamawiaj±cy za obowi±zuj±cy uzna okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi podany s³ownie).
W przypadku przed³u¿enia okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane
o okres d³u¿szy ni¿ 24 miesi±ce, Zamawiaj±cy do celów punktacji przyjmie okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane wynosz±cy 24 miesi±ce, natomiast w umowie zostanie uwzglêdniony okres zaoferowany przez Wykonawcê
w Formularzu oferty.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia odno¶nie przed³u¿enia okresu gwarancji
i rêkojmi na wykonane roboty budowlane, poda warto¶æ „0” lub wska¿e inny zwrot równoznaczny z tym, i¿ nie oferuje wyd³u¿enia przedmiotowego okresu, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca nie zaoferowa³ wyd³u¿enia okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane i nie przyzna punktów,
Je¿eli ¿aden Wykonawca nie zaoferuje przed³u¿enia okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane, Zamawiaj±cy do obliczenia punktacji w przedmiotowym kryterium nie zastosuje wzoru wskazanego powy¿ej i przyzna w tym kryterium 0 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje minimalny okres gwarancji, zgodnie z zapisami rozdz. IV ust. 14 SWZ, tj. 36 miesiêcy - otrzyma w kryterium „okres przed³u¿enia gwarancja i rêkojmia na wykonane roboty budowlane” liczbê punktów wynosz±c± 0.
4. Uzyskana punktacja w przedmiotowych kryteriach stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + G
5. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wed³ug przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w oparciu o okre¶lone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres przed³u¿enia gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

II. Warunki udzia³u w postêpowaniu
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimum 3 000 000,00 z³ brutto,
b) skieruje do realizacji zamówienia:
i. jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.),
ii. jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.),
iii. jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
iv. jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy.
v. jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm) i rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
3. W przypadku osób, które naby³y uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
4. Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to równie¿ inne wa¿ne uprawnienia budowlane, upowa¿niaj±ce do pe³nienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5. Powy¿sze wymagania s± wymaganiami minimalnymi. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia takiego potencja³u technicznego i liczby osób, które zapewni± w³a¶ciw± i terminow± realizacjê zamówienia.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
7. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit.a SWZ, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimum 3 000 000,00 z³ brutto,wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj± czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty– o¶wiadczenie wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³,
4) wykazu osób okre¶lonych w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit.b SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:  20 000,00 (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Krotoszynie O/Zduny Nr 21 8410 1026 2003 0202 0169 0004 tytu³em: „Wadium postêpowanie Nr GK.271.4.2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one, jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Zduny z siedzib±. Rynek 2, 63-760 Zduny
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

Zmiana Umowy
§ 18.
1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, przy uwzglêdnieniu postanowieñ art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zmiana postanowieñ umowy jest dopuszczalna, gdy:
1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w takiej sytuacji zmianie mog± ulec te postanowienia umowy, dla których zmiana przepisów bêdzie relewantna,
2) zaistniej± okoliczno¶ci niezale¿ne od Stron, a w tym:
a) uniemo¿liwienia rozpoczêcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego (np. przyczyny organizacyjne, nieprzekazanie terenu budowy/robót, niezapewnienie mo¿liwo¶ci poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonywanych prac, wstrzymania lub ograniczenia ¶rodków finansowych Zamawiaj±cego) lub wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót ujêtych w aneksach zawartych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 3 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesuniêciu o okres wynikaj±cy z przerw lub opó¼nienia rozpoczêcia prac;
b) dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót; przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ; oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu, takie jak: protesty spo³eczne, wyst±pienie nieprzewidywalnych warunków geologicznych, archeologicznych lub nowych (w szczególno¶ci niewypa³y i niewybuchy), powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawierania niniejszej umowy;
c) wyst±pienia warunków atmosferycznych, które sprawi±, ¿e realizacja prac bêdzie niemo¿liwa, bêdzie zagra¿aæ trwa³o¶ci tych prac lub bêdzie niezgodna z technologi± wykonania prac — w takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu uzasadnienie faktyczne w zakresie wykazania poprzez w³asne badania lub poprzez dane z oficjalnych ¼róde³ (np. IMGW, itp.) co do wst±pienia takich stanów atmosferycznych (np. temperatura, opady, wiatr, itp.), okresu ich wystêpowania, ³±cznie z uzasadnieniem faktycznym co do braku mo¿liwo¶ci prowadzenia prac lub ryzyka trwa³o¶ci takich prac — zmiana mo¿e dotyczyæ wy³±cznie terminu/terminów okre¶lonych w Umowie bez roszczenia o podwy¿szenie wynagrodzenia Wykonawcy; po potwierdzeniu zasadno¶ci takiego wniosku Wykonawcy, Zamawiaj±cy ustali nowy termin (nowe terminy realizacji), które to terminy bêd± adekwatne do okresu obowi±zywania przeszkód w realizacji Umowy;
Z uwagi na ograniczone techniczne mo¿liwo¶ci platformy szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 7 do
SWZ - Projekt Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-30 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceeding

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.