eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieWykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pom. do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno-wychowawczych w okresie 02.10.23r-21.06.24r



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pom. do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno-wychowawczych w okresie 02.10.23r-21.06.24r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 684 10 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3db6121-4897-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pom. do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno-wychowawczych w okresie 02.10.23r-21.06.24r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3db6121-4897-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056384/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pom. do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno-wychowawczych 02.10.2023r.-21.06.2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pomorskie do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno – wychowawczych w okresie 02.10.2023r. - 21.06.2024r.
2. Dowóz uczniów niepełnosprawnych oraz opiekuna odbywać się będzie w dni nauki szkolnej a także w dniu zakończenia roku szkolnego z miejsca zamieszkania lub innej umówionej lokalizacji ustalonej przez Wykonawcę z rodzicami/opiekunami prawnymi uczniów do określonych placówek i z powrotem. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
3. Dowóz odbywał się będzie do następujących placówek:
1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, 87-645 Wielgie, Wielgie 80A – dowóz w poniedziałek, powrót w piątek – przewidywana liczba uczniów – 1 osoba,
2) Zespół Szkół nr 3, 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Konopnickiej 15 – dowóz w dni nauki – przewidywana liczba uczniów – 8 osób.
4. Przewidywana liczba kilometrów w okresie 02.10.2023r. - 21.06.2024r. wynosi ok. 22 276 km.
5. W ramach zamówienia opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozu zapewni Wykonawca. Funkcji opiekuna nie można łączyć z funkcją kierowcy.
6. Opieka nad uczniami obejmuje okres: rano – od przekazania ucznia przez rodziców lub opiekunów prawnych ucznia do chwili przejęcia ucznia przez pracownika placówki, po południu – od przekazania ucznia przez pracownika placówki do momentu przejęcia ucznia przez rodziców lub opiekunów prawnych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego pojazdu, sprawnego technicznie, posiadającego ważne ubezpieczenie i stosowne badania techniczne, oznakowanego odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów.
8. Pojazd musi być dostosowany do bezpiecznego przewozu co najmniej 9 pasażerów tj. 7 uczniów niepełnosprawnych, ich opiekuna oraz kierowcy.
9. Dowóz nie będzie realizowany z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, po uprzednim jego powiadomieniu przez rodziców uczniów (np. z powodu choroby).
10. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu i niezwłocznego zapewnienia zastępczego środka transportu odpowiadającego wymogom pkt 7.
11. Podana w ofercie cena za 1 km świadczenia musi zawierać wszystkie możliwe obciążenia dotyczące pojazdu, kierowcy oraz pasażerów.
12. Ceną zamówienia jest całkowite wynagrodzenie Wykonawcy (brutto) za 1 km świadczenia ww. usługi. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależne od liczby kilometrów faktycznie przejechanych w danym miesiącu w odniesieniu do dni obecności uczniów w placówkach oświatowych, potwierdzone zestawieniem obecności (ilościowym) uczniów dowożonych w danym miesiącu przez opiekuna dowozu.
13. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stawka brutto za 1 km świadczenia usługi (zgodnie ze złożoną ofertą).
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy, zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów, których nie mógł przewidzieć w czasie ogłaszania niniejszego zamówienia.
15. Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu aneksu do umowy. Niepodpisanie aneksu przez Wykonawcę jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy.
16. Zamawiający zastrzega, iż zwiększenie lub zmniejszenie liczby przewożonych uczniów nie wpływa na zmianę stawki brutto za 1 km świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780006814

7.3.3) Ulica: ul. Brodnicka 1

7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168406,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-02 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.