Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328330/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338605000
1.5.8.) Numer faksu: +48338605083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b713bd8d-1409-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b713bd8d-1409-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00314295/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu na okres od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 896835,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 473432,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 1: Dostawa warzyw i owoców
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.1 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 1: Dostawa warzyw i owoców: od 6:00 do 7:00, w poniedziałki, środy i piątki.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 114925,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 2: Dostawa nabiału, mleka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.2 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 2: Dostawa nabiału i mleka: od 6:00 do 7:00, w poniedziałki, środy i piątki.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
4.5.5.) Wartość części: 86154,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 3: Dostawa artykułów spożywczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.3 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 3: Dostawa artykułów spożywczych: od 6:00 do 10:00, trzy razy w miesiącu.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 65864,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 4: Dostawa drobiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.4 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Wykaz produktów w Formularzu ofertowym stanowiącym odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 4: Dostawa drobiu: od 6:00 do 7:00, w poniedziałki, środy i piątki.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 21223,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 5: Dostawa jaj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.5 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 5: Dostawa jaj: od 6:00 do 10:00, w poniedziałki, środy i piątki.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 9120,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:2. Część 6: Dostawa mięsa i wędlin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.6 do SWZ.
3. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
6. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
8. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
9. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
10. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
11. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
12. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
13. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
14. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 6: Dostawa mięsa i wędlin: od 6:00 do 7:00, w poniedziałki, środy i piątki.
15. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
16. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131700-2 - Przetwory mięsne
15110000-2 - Mięso
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 80390,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 7: Dostawa mrożonek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.7 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 7: Dostawa mrożonek: od 6:00 do 10:00, w poniedziałki, środy i piątki.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 15408,41 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 8: Dostawa ryb
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.8 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
część 8: Dostawa ryb: od 6:00 do 10:00, w środy lub czwartki.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 42751,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części:Część 9: Dostawa pieczywa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 5.9 do SWZ.
2. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.9 do SWZ, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamawianych produktów nie będzie mniejsza niż 50% wartości danej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR W kolumnie „nazwa” (Formularz cenowy stanowiący odpowiedni załącznik do SWZ), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
5. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 do SWZ z zastrzeżeniem następnego punktu.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9 z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
7. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 5.1 – 5.9), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
8. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
9. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 222).
10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
11. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
12. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Motyka,
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura,
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
13. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 – z następującą częstotliwością:
Część 9: Dostawa pieczywa: od 6:00 do 7:00, od poniedziałku do soboty.
14. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
15. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15612500-6 - Produkty piekarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 37593,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć te kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156376,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156376,50 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78200,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99215,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78200,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska w Wieprzu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240099484
7.3.3) Ulica: Beskidzka 291
7.3.4) Miejscowość: Wieprz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90462,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55841,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69815,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55841,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69567,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16955,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16955,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16955,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070409074
7.3.3) Ulica: ul. Straconki 68
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-318
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22284,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KURKA Andrzej Wątroba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471144994
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69446,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69446,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66446,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPM HAŃDEREK Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070408270
7.3.4) Miejscowość: Buczkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84410,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13042,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14233,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13042,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240099484
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO HAŃDEREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO HAŃDEREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16178,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240099484
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44889,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34872,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34872,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240099484
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39488,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w 2025 r. 9 części
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu - 8 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Szlakiem Kultury Żywiecczyzny - Renowacja Pałacu Kępińskich" - drugie postępowanie
- Remont drogi powiatowej nr 1469 S Al. Wolności i Al. Legionów o długości 530 m w km 0+000 do km 0+530 w miejscowości Żywiec
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.