Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360045/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Sulmierzycach - wymiana dachu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6632191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Sulmierzycach - wymiana dachu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2577d28c-3a44-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065593/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Sulmierzycach - wymiana dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360045/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268522,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Ośrodka Zdrowia w Sulmierzycach z wymianą dachu, zlokalizowanego w miejscowości Sulmierzyce, obręb 0017 Sulmierzyce, na działkach nr ewid. 1273/1, 1273/2, 1273/3, 1273/4, 1273/5,
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż bramy garażowej z pomieszczenia 0/9 w poziomie piwnicy oraz zamurowanie istniejącego otworu,
2) wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz malowanie ściany powstałej w wyniku zamurowania otworu,
3) wykucie nowego otworu w poziomie piwnicy pomiędzy pomieszczeniem gospodarczym (0/9) a magazynem (0/8), wykonanie nadproża wzmacniającego z dwóch ceowników C100 skręconych ze sobą śrubami M12 – uprzednio należy wykuć bruzdy w ścianach, obsadzić belki stalowe, skręcić ze sobą, obłożyć siatką Rabitz’a i otynkować, a w nowopowstałym otworze obsadzić drzwi zgodnie z dokumentacją techniczną.
4) demontaż istniejących rynien i rur spustowych,
5) wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej w postaci więzarów drewnianych z tarcicy,
6) docieplenie stropu nad piętrem poprzez położenie wełny mineralnej gr. 25 cm na stropie pomiędzy więzarami drewnianymi,
7) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej T-55, jak również nowego orynnowania i obróbek blacharskich w kolorystyce odpowiadającej nowemu pokryciu dachowemu, z zastosowaniem warstwy membrany paroprzepuszczalnej, warstwy desek i papy,
8) nadmurowanie istniejących kominów i ścian szczytowych ponad nową połać dachową,
9) częściową rozbiórkę istniejących murków oporowych do wysokości poziomu terenu,
10) likwidację pochylni do garażu poprzez wyrównanie poziomu terenu i uzupełnienie nawierzchni kostką betonową,
11) wykonanie instalacji odgromowej według rysunków branżowych - dokumentacja techniczna.
12) opracowanie przez kierownika budowy szczegółowego planu bezpieczeństwa prowadzonych robót i jego technologii tak, aby nie naruszyć struktury murów i fundamentów istniejącego budynku.
3. Tereny działek inwestora znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej. W ramach inwestycji nie przewiduje się prowadzenia prac ziemnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji technicznej, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt techniczny,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4) Decyzja Nr 292/2022 z dnia 18.08.2022 r. Starosty Pajęczańskiego o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
5. Przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania zalecane jest dokonanie oględzin miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze).
Uwaga: Wykonawca winien prowadzić prace budowlane ze szczególną ostrożnością z uwagi na specyfikę obiektu. Należy zapewnić pacjentom stały i bezpieczny dostęp do budynku.
7. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu budowy przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 prawa budowlanego,
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
8. Nie uwzględnia się dodatkowych wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż obiekt, którego dotyczy rozbudowa i przebudowa jest dostosowany do ww. wymagań.
9. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji wydłuża okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261310-0 - Kładzenie zaprawy
45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329517 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych "WŁOD-BUD" Włodzimierz Michalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741510487
7.3.3) Ulica: Trębaczew, ul. Szkolna 7
7.3.4) Miejscowość: Działoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 98-335
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ MICHALAK ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "WŁOD-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ MICHALAK ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "WŁOD-BUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329517 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.