eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaUTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sara.bialek@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=34573776

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-714fe659-43b0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059533/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Ostróda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375823/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73947,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Ostróda, zgodnie z wykazem terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wywóz odpadów komunalnych z koszy przyulicznych (łącznie z oczyszczaniem terenu wokół koszy na bieżąco);
2) Bieżące zbieranie papierów, butelek i innych zmieszanych odpadów komunalnych z terenów miejskich objętych wykazem oraz opróżnianie pojemników przeznaczonych na psie odchody z terenów miejskich, wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych na zgłoszenie.
3) Zebranie wraz z wywozem gałęzi i konarów drzew z terenów miejskich na zgłoszenie Zamawiającego;
4) Zebranie wraz z wywozem opon samochodowych w tym opon osobowych oraz opon rolniczych i przemysłowych z terenów miejskich na zgłoszenie Zamawiającego; zgodnie z wykazem terenów objętych zamówieniem (załącznik nr 4 do SWZ).
3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, który nie spowoduje negatywnego wpływu na jakość i wymagany standard wykonywanych robót. Liczba i wydajność sprzętu powinny gwarantować należyte wykonanie prac, zgodnie z SWZ.
2) Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz środki łączności bezprzewodowej gwarantujący stały kontakt z dyżurnym.
3) Sprzęt będący własnością wykonawcy lub wynajęty do wykonania prac winien być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy oraz powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami określającymi jego użytkowanie.
4) Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie.
5) Wywiezienie odpadów powstających podczas wykonywania prac musi zostać wykonane w ciągu dwóch godzin od momentu zakończenia tych prac. Niedopuszczalne jest pozostawianie odpadów w pasach drogowych w pryzmach na okres dłuższy niż 2 godziny od zakończenia prac.
6) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, tj. do przekazania odpadów do odpowiednich miejsc unieszkodliwiania
i odzysku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na swój koszt.
7) Przy realizacji przedmiotu zamówienia zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń z powierzchni utwardzonych na zieleńce. Stosowanie takich maszyn skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac, zgodnie z zapisami umowy.
8) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej przez siedem dni w tygodniu oraz pełnienie dyżurów związanych z utrzymaniem porządku i czystości. Numer telefonu sieci telefonii komórkowej zostaje podany do publicznej wiadomości.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości terenie miasta Ostróda. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia
na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65359,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80534,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69540,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Roman Śnieżawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411963643

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27/4

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69540,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-02 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.