Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311361/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00333527/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA UHRUSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wola Uhruska
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-230
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82-59-15-003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolauhruska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f6b0ddf-06f0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f6b0ddf-06f0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080515/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7623638,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej”.
2. Zakres opracowania pokazano na rysunku PZT – koncepcja planu zagospodarowania terenu literami ABCD, wchodzącym w skład Koncepcji projektowej.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zakres prac projektowych:
Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową , a w szczególności:
a) Projekt budowlany zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrześnie 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U.2020.1609., poz. 1935) i uzyska wymagane przepisami opinie uzgodnienia, zgody i pozwolenia, w tym pozwolenie na budowę.
b) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.
c) Opracowanie dodatkowej mapy do celów projektowych (o ile zajdzie taka konieczność),
d) Opracowanie opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne.
e) Opracowanie dodatkowej, uzupełniającej dokumentacji badań podłoża gruntowego.
f) Projekty techniczne oraz wykonawcze zagospodarowania terenu oraz sieci zewnętrznych:
g) Projekty techniczne oraz wykonawcze budynków kubaturowych:
h) Uzgodnienie projektu budowlanego, technicznego oraz wykonawczego z Zamawiającym, Rzeczoznawcą ds. ppoż., Rzeczoznawcą do spraw sanitarnohigienicznych.
i) Przedmiary robót i kosztorysy (dla wszystkich branż) uproszczone wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454)
j) Informację BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120, poz. 1126),
k) Plan BIOZ (bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót) – dokument zostanie sporządzony w terminie do 5 dni od daty uzyskania pozwolenia na budowę,
l) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż,
m) Dokumentację powykonawczą wg poszczególnych branż wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane; oraz geodezyjną dokumentację powykonawczą, obejmującą swoim zakresem dokumentację geodezyjną sporządzoną na poszczególnych etapach realizacji budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kopią aktualnej mapy zasadniczej terenu.
2) Zakres robót budowlanych:
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę oraz uzyskanego pozwolenia na budowę:
a) Budynek przedszkola z wewn. instalacjami oraz wyposażeniem (nr 1 na PZT)
b) Wiata śmietnikowa (nr 2 na PZT),
c) Przyłącza do budynku: kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, gazowe, energetyczne, teletechnicznej,
d) Wewnętrzne instalacje: elektryczne, teletechniczne, monitoring wizyjny zewn. i wewn., – z uwzględnieniem zasilania podstawowego i rezerwowego,
e) Utwardzenia terenu – opaski, chodniki, dojazdy (ozn. nr 3, 4, 5, 6,7,8 na PZT),
f) Ogrodzenie panelowe. L=180m.
Ponadto obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) Zapewnienie kierownika budowy i kierowników branżowych (elektrycznego, sanitarnego),
2) Zapewnienie obsługi geologicznej na etapie budowy,
3) Zapewnienie obsługi geodezyjnej na etapie budowy,
4) Wygrodzenie całego placu budowy oraz zorganizowanie zaplecza,
5) Utylizacja gruzu i odpadów z budowy powstałych z rozbiórki elementów istniejących,
6) Sporządzenie kompletnej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego (z planem ewakuacji, oznaczeniem dróg ewakuacyjnych oraz wyposażenie z środki ochrony p.poż. np. gaśnice),
7) Terminowa realizacja wszelkich działań nakładanych na Wykonawcę oraz wsparcie przy terminowej realizacji działań nakładanych na Zamawiającego wynikających z ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 2158), w szczególności wpisy do Centralnego Rejestru Operatorów – w przypadku wystąpienia przesłanek wynikających z ww. ustawy,
8) Przygotowanie wszystkich dokumentów oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,.
9) Zapewnienie nadzoru autorskiego – przez cały czas trwania zadania w zakresie wymaganym przez Prawo Budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9444444 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10126193,33 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9444444 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5632085111
7.3.3) Ulica: Lwowska 105
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9444444 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WOLA UHRUSKA
więcej: przetargi WOLA UHRUSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.