Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252193/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FIGUR BOJOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FIGUR BOJOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8381e35-0523-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084794/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa figur bojowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 217/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 616281,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I: dostawa figur bojowych z blachy . Figury z blachy służą do pozoracji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniui niszczeniu celów podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań szkolnych
i bojowych oraz rejestracji trafień. Funkcję tą wykonuje poprzez czujnik trafień działający na zasadzie bezwładnościowej. Uderzenie pocisku w figurę wprowadza ją w drgania, co z kolei powoduje chwilowe rozwarcie styków czujnika
i przekazanie sygnału do układu wykonawczego sterującego opuszczaniem figury przez podnośnik, oraz spowodowanie zadziałania informacji zwrotnej o trafieniu. Miejsce dosta-wy-16 Wojskowy Oddział Gospodarczy – magazyn BUCIERZ (ok. 3 km od m. Oleszno).
Ilość -1100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 594808,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ZADANIE II: dostawa kontaktowych figur bojowych . Służą do pozoracji celu w szko-leniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań szkolnych i bojowych. Przeznaczona jest do rejestracji trafień. Funkcję tą wykonuje po-przez chwilowe zwarcie przez pocisk przedniej i tylnej ścianki, powodując chwilowy prze-pływ impulsu elektrycznego, oraz przekazanie sygnału na układ wykonawczy sterujący opuszczaniem figury przez podnośnik, oraz spowodowanie zadziałania informacji zwrotnej o trafieniu. Ilość -70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 21473,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682859,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682859,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682859,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722216699
7.3.3) Ulica: ul. Świętosława 272
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PZM TECHNOLOGY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PZM TECHNOLOGY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682859,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18489,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19249,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18489,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne "HALSTAR" Halina Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540013766
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
jakie przetargi wygrała firma
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18489,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
INNE PRZETARGI OLESZNO
więcej: przetargi OLESZNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.