Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Karczyn
– III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/0301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Karczyn– III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358f02b6-3e4a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025150/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą we wsi Karczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Karczyn”. Budynek świetlicy zlokalizowany będzie w miejscowości Karczyn, na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 19/17 w obrębie ewidencyjnym 0010 Karczyn, gmina Sulechów.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany zatwierdzony decyzją Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę nr 270/2022 z dnia 25.05.2022 r., projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opracowane przez JMIND Izabela Mierzwa z siedzibą w Witoszynie przy ul. J. Słowackiego 1a.
3) Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje roboty wynikające z dokumentacji projektowej i niezbędne do należytego wykonania umowy, w tym między innymi wykonanie:
a) robót branży ogólnobudowlanej tj.:
robót przygotowawczych i ziemnych,
fundamentów i ścian fundamentowych,
ścian konstrukcyjnych parteru oraz ścian działowych,
stropu wraz z ociepleniem,
dachu wraz z pokryciem,
obróbek blacharskich w tym rynien i rur spustowych,
ocieplenia budynku wraz z wyprawą tynkarską na gładko w kolorze RAL 7035,
podłogi na gruncie,
robót wykończeniowych wewnątrz budynku,
montażu stolarki okiennej z PCV,
montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
montażu 4 samozamykaczy do skrzydeł drzwiowych,
daszku nad wejściem głównym,
b) robót branży elektrycznej tj.:
montażu rozdzielni głównej,
zewnętrznej linii zasilającej od skrzynki ZK do rozdzielni głównej budynku,
instalacji elektrycznej: gniazd, oświetlenia, uziemiającej,
systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
instalacji fotowoltaicznej,
oświetlenia zewnętrznego – słup oświetleniowy wraz z oprawą,
c) robót branży sanitarnej tj.:
wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej,
wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
białego montażu, w tym: montaż uchwytów i lustra w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób niepełnosprawnych, umywalki oraz miski ustępowej, zlewozmywaka z szafką stojącą,
instalacji centralnego ogrzewania zasilanego energią elektryczną,
przyłącza sieci wodociągowej do budynku,
przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej z budynku do zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 8 m3.
Zamawiający informuje, że w zakresie zamówienia nie należy uwzględniać:
wykonania robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu, tj. utwardzenia terenu, miejsc parkingowych, miejsca gromadzenia odpadów stałych, zjazdu publicznego, ogrodzenia terenu,
zakupu drzwi do pomieszczenia gospodarczego oznaczonego w projekcie numerem 1.4 – komplet stolarki drzwiowej (bez samozamykacza) do tego pomieszczenia Zamawiający przekaże Wykonawcy po przekazaniu terenu budowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy,
o którym mowa w ppkt 3 wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
6) Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie z udziałem środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla gmin z przeznaczeniem na inwestycje realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej.
2. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
4. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
7. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę prac, podział zamówienia na części byłby nieracjonalny oraz mógłby zwiększyć koszty wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby wywołać również nadmierne trudności techniczne oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w jednym stosunkowo małym obiekcie, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
10. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331000-8 - Baterie słoneczne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383623,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915025,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383623,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Dawid Lisiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 977995443
7.3.3) Ulica: ul. Rozwojowa 14
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383623,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 242 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- "Budowa drogi dla rowerów Klępsk - Okunin" etap: opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont sal dydaktycznych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku CKZiU przy ul. A.Krajowej 75-realizacja zaleceń SANEPID
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.