Og³oszenie z dnia 2024-07-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00491633/01 - Wynik z dnia 2024-09-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi niani/opiekunki dla dzieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bipcus.starachowice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi niani/opiekunki dla dzieci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d050e323-0cb1-43d7-803a-c7ef19e2dd24
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00411212
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032768/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Niania/ opiekunka dla dzieci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d050e323-0cb1-43d7-803a-c7ef19e2dd243.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu (nie dotyczy sk³adania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”:
instrukcje interaktywne https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/ Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@cus.starachowice.eu ( Nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia lub datê i godzinê wp³ywu na serwer pocztowy
Zamawiaj±cego.
(szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale XIII SWZ)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach,
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, tel. (41) 275-41-41
inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach jest Pani Dominika Kordaszewska; email:
iod@cus.starachowice.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug psychologicznych
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, (je¿eli czas trwania umowy przekracza 10 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy);
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.3.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug niani/opiekunki dla dzieci w miejscu zamieszkania uczestnika projektu.
2. Us³uga skierowana do osób wymagaj±cych wsparcia, które jednocze¶nie s± mieszkañcami miasta Starachowice ¶wiadczona w ramach projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027.
3. Us³uga bêdzie ¶wiadczona w miejscu zamieszkania dziecka/rodzeñstwa lub w miejscu wyznaczonym przez rodzica/opiekuna prawnego - uczestnika projektu, na terenie Miasta Starachowice przez 5 dni w tygodniu z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 07:00 (najwcze¶niejsza godzina rozpoczêcia us³ugi) – 18:00 (najpó¼niejsza godzina zakoñczenia us³ugi). W wyj±tkowych przypadkach Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ¶wiadczenia us³ugi w sobotê, niedzielê oraz dni ustawowo wolne od pracy.
4. Szacowana ilo¶æ us³ug w okresie ¶wiadczenia us³ugi wynosi 2400 godzin, tj. ¶redniomiesiêcznie 160 godzin.
5. Czas trwania jednej godziny us³ugi wynosi 60 minut, bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu.
6. Niania/opiekunka dla dzieci bêdzie sprawowaæ opiekê indywidualn±, bêdzie opiekowaæ siê tylko jednym dzieckiem lub rodzeñstwem, maksymalnie dwójk± dzieci jednocze¶nie.
7. Niania/opiekunka dla dzieci mo¿e sprawowaæ opiekê nad dzieæmi w wieku
a) od 20 tygodnia ¿ycia do ukoñczenia 4 roku ¿ycia, które nie uczêszczaj± do przedszkola i ¿³obka;
b) do ukoñczenia 7 roku ¿ycia poza zajêciami przedszkolnymi, szkolnymi, w okresach absencji spowodowanej np. chorob± dziecka.
8. Obowi±zkiem niani/opiekunki dla dzieci bêdzie:
a) opieka nad dzieckiem lub dzieæmi podczas nieobecno¶ci rodziców;
b) pomoc w czynno¶ciach higienicznych;
c) organizowanie czasu wolnego - zabawy i zajêcia, np. plastyczne;
d) wspólne czytanie ksi±¿ek;
e) rozmowy z dzieckiem;
f) pomaganie przy spo¿ywaniu posi³ków;
g) odbieranie dziecka lub dzieci ze szko³y;
h) wyj¶cie na spacer;
i) w razie potrzeby przewijanie;
j) podanie posi³ku dziecku/dzieciom, karmienie;
k) pomoc przy czesaniu, ubieraniu;
l) pomoc przy za³atwianiu potrzeb fizjologicznych.
9. Osoba wskazana przez Wykonawcê do wykonywania przedmiotu zamówienia powinna byæ;
a) odpowiedzialna;
b) szybko podejmowaæ decyzje,
c) uczciwa;
d) odporna na stres;
e) otwarta;
f) ³atwo nawi±zywaæ kontakt z dzieæmi
g) sprawna fizycznie
10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia do 30% w stosunku do wielko¶ci okre¶lonej w pkt 4 z tytu³u powy¿szego ograniczenia Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia (wykonanie umowy na poziomie 70%).
11. Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji zadania zgodnie z polityk± horyzontaln± UE z uwzglêdnieniem równo¶ci szans i niedyskryminacji.
12. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312110-3 - Us³ugi opieki dziennej nad dzieæmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: a) kryterium jako¶ciowe – do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: b) kryterium aspekt spo³eczny – zatrudnienie na umowê o pracê osób bezrobotnych skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej i zawodowej.Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie wykonywaæ przedmiot zamówienia i która bêdzie posiadaæ ³±cznie wszystkie kwalifikacje wymienione w podpunktach a) – g) tj.
a) jest osob± pe³noletni±,
b) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na Tle Seksualnym,
c) porozumiewa siê w jêzyku polskim,
d) zna podstawy opieki nad dzieæmi i niemowlêtami,
e) nie jest rodzicem dziecka, którym ma siê opiekowaæ, nie jest oddzielnie zamieszkuj±cym ma³¿onkiem, wstêpnym ani zstêpnym rodzica lub opiekuna prawnego dziecka;
f) posiada ukoñczony kurs pierwszej pomocy lub zakoñczy kurs pierwszej pomocy przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ugi,
g) posiada badania dla celów sanitarno-epidemiologicznych i orzeczenie o braku przeciwwskazañ do pracy lub uzyska takie badania i orzeczenie przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ugi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami –
sporz±dzonego (za³±cznik nr 4)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
I. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie przez Wykonawcê warunków zamówieñ zastrze¿onych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):1. status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub spó³dzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzaj±cych prowadzenie przez wykonawcê lub przez jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, dzia³alno¶ci, której g³ównym celem jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych;
2. procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie.
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wymóg z³o¿enie ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;
4. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;
5. o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotyczy przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;
II. Oferta winna zawieraæ co najmniej:
1. wype³niony interaktywny „Formularz ofertowy”,
2. wype³niony formularz „Dodatkowe kryteria”,
3. wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2 i 3
4. wype³niony formularz o¶wiadczenia – za³±cznik nr 10
5. wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2a i 3a (je¶li dotyczy),
6. zobowi±zanie innego podmiotu (je¶li dotyczy)
7. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia z art. 117 ust.4 (je¶li dotyczy).
8. uzasadnienie zastrze¿onych w ofercie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy).
9. pe³nomocnictwo – je¿eli zosta³o ustanowione, b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, w przypadku zmiany prawa lub wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które uniemo¿liwia³yby wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± i celem, a w szczególno¶ci:
a) gdy zajdzie konieczno¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, o którym mowa w rozdziale X, nie d³u¿ej jednak ni¿ o kolejne 3 miesi±ce,
b) dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi,
c) wyst±pienie klêsk ¿ywio³owych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-21
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Czê¶æ 1 "Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mie¶cie Starachowice w 2025 r." Czê¶æ 2 "Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznych...
- Remont czê¶ci budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanego przy ul. dr W. Borkowskiego 4, wraz z dostaw± wyposa¿enia
- Kompleksowe wykonanie us³ug pralniczych dla Powiatowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Starachowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - M³ynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Zakup dla Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Starachowicach samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym
- US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
wiêcej: przetargi w Starachowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.