Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339725/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00354157/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej
przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap V, wykonanie posadzki sportowej wraz z dostawą i montażem wyposażenia sportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c5b8855-31e4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowejprzy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap V, wykonanie posadzki sportowej wraz z dostawą i montażem wyposażenia sportowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c5b8855-31e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153067/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap V, wykonanie posadzki sportowej wraz z dostawą i montażem wyposażenia sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365656 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach, tj. hali widowiskowo - sportowej 18 x 40. Przedmiot zamówienia będzie spełniał funkcje sportowe, kulturalne lub oświatowe w zależności od odbywających się w niej spotkań. Sala widowiskowa będzie pełniła rolę jako sala gimnastyczna, scena teatralna, sala wykładowa, bądź sala zabaw. Zamawiający informuje, że przedmiotowa inwestycja jest realizowana etapami – dotychczas wykonano stan surowy zamknięty hali sportowej oraz cześć robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku. Zamawiający informuje, że aktualnie realizowane są
(na podstawie zawartej już umowy) roboty polegające na dokończeniu wykonania instalacji sanitarnej i elektrycznej w budynku hali, a także wykonaniu zewnętrznych instalacji i przyłączeń do ww. budynku oraz wszystkich robót związanych
z zagospodarowaniem terenu, tj. m. in. wykonanie ogrodzenia, oświetlenia, parkingu, chodników).
Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia jest etapem kończącym ww. inwestycję, tj. dot. wykonania posadzki sportowej oraz dostawy i montażu wyposażenia sportowego.
2. Zakres robót do wykonania w tym etapie obejmuje m. in.:
1) wykonanie i montaż̇ systemu posadzki sportowej (folia izolacyjna, podkładki elastyczne, ruszt z legarów, ślepa podłoga z desek, folia izolacyjna, dwie warstwy płyty wiórowej, masa szpachlowa, wykładzina PCV),
2) malowanie linii boisk wg projektu,
3) montaż̇ wentylowanej listwy przypodłogowej MDF w kolorze drewna,
4) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzącego
z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia sportowego (określonego w Dokumentacji Projektowej) wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, założeniem, skręceniem, podłączeniem, ułożeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Podłoga sportowa jako całość (konstrukcja legarowa + wykładzina sportowa PCV) musi posiadać:
a) dokument potwierdzający zgodność systemu podłogi z normą EN 14904,
b) klasyfikację w zakresie reakcji na ogień – Cfl-s1
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny (posadzka i wyposażenie),
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB) – STWiORB budowlana dotyczy tylko rozdz. B.12 Posadzki w zakresie posadzki sportowej sali gimnastycznej,
3) Przedmiar robót
- zwane także dalej Dokumentacją Projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - Kładzenie podłóg
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37452210-6 - Kompletne systemy do gry w koszykówkę
37452910-3 - Standardowe wyposażenie sali gimnastycznej do siatkówki
37452720-4 - Wyposażenie kortu tenisowego
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449934,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449934,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449934,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP SPORT Jan Pietraszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471348538
7.3.3) Ulica: Górska 88
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-318
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449934,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Budowa żłobka gminnego wraz z infrastrukturą techniczną, pierwszym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.