eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPrace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html;https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d26c913-3349-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350300/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.80.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości położonych w Nowym Sączu przy ulicy Dunajcowej, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej lub odtworzeniowej ( w przypadku braku transakcji rynkowych dla nieruchomości podobnych do nieruchomości będących przedmiotem wyceny stosownie do art. 12 ust. 5 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych) 72 nieruchomości gruntowych, nabytych z mocy prawa przez Miasto Nowy Sącz na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2022r. poz. 176), z uwzględnieniem części składowych tj. nasadzeń, upraw jednorocznych, naniesień budowlanych, itp.
II. Operaty szacunkowe stanowić będą dowód w postępowaniu administracyjnym dotyczącym ustalenia wysokości odszkodowania za ww. nieruchomości.
III. Szczegółowe oznaczenie nieruchomości przeznaczonych do wyceny, określa załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy ze względu na rzeczywiste potrzeby, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, nie więcej niż o 10% wartości brutto wynagrodzenia maksymalnego określonego w § 4 ust. 1 lit. b wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do specyfikacji.
IV. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac w sposób odpowiadający wymogom prawnym i technicznym, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2021 roku poz.1899 z późn. zmianami), rozporządzenia Rady Ministrów wydanego na podstawie delegacji ustawowej zawartej w art. 159 ustawy
o gospodarce nieruchomościami, a także zgodnie ze standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych (podstaw metodycznych opracowania opartych o autorytet organizacji zawodowej, zaleconych rzeczoznawcom majątkowym w sfederowanych stowarzyszeniach).
V. Zamawiający dostarczy Wykonawcy mapy z projektem podziału, protokoły z oględzin nieruchomości ( wraz z dokumentacją fotograficzną) zawierające opis nieruchomości. Pozostałą dokumentację prawną, geodezyjną wycenianych nieruchomości Wykonawca zgromadzi we własnym zakresie i zgodnie z przepisem art. 155 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dołączy do operatu szacunkowego.
VI. Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70120000-8 - Kupno i sprzedaż nieruchomości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi Invest Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 360520491

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2880000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.