eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja instalacji uzdatniania wody basenowej, Oddział Chwiałka, ul. Spychalskiego 34 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji uzdatniania wody basenowej, Oddział Chwiałka, ul. Spychalskiego 34 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji uzdatniania wody basenowej, Oddział Chwiałka, ul. Spychalskiego 34 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-984aea72-fb17-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja systemu filtracji wody basenowej na Pływalni Chwiałka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji basenowej, mająca na celu poprawę jakości wody. Zadanie dotyczy następujących instalacji:
a) Obiegu basenu rekreacyjnego (obieg duży),
b) Obiegu basenu rekreacyjnego (obieg mały)
z wykorzystaniem złoża wielowarstwowego dostarczonego przez Zamawiającego,
c) Instalacji zbiorczej płukania filtrów.
2. Szczegółowy opis roboty budowlanej zamieszczony został w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
1) załącznik nr 1 – projekt (opis techniczny z rysunkami),
2) załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) załącznik nr 3 – przedmiar robót.
Przedmiotem zamówienia nie jest dostawa wielowarstwowych złóż filtracyjnych, które dostarcza we własnym zakresie Zamawiający.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 300 000,00 złotych (trzysta tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia, oryginał do wglądu).
4. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty budowlane: nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
5. Zamawiający oświadcza, że jeżeli w dokumentacji przy opisanych rozwiązaniach podane zostały nazwy charakteryzujące konkretnych dostawców i producentów to są to nazwy mające wyłącznie charakter przykładowy, a Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne, które nie będą gorsze od tych opisanych w dokumentach postępowaniach.
6. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia, uwzględniający harmonogram funkcjonowania basenów Zamawiającego i planowany okres wyłączenia basenów z użytkowania.
7. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem umowy a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót za wiążące należy uznać postanowienia projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397167,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397167,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo EUROAQUA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792400887

7.3.3) Ulica: ul. Bobrownicka 13A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-306

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397167,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.