Og³oszenie z dnia 2022-10-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00416436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
- 2023/BZP 00011847/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3724edb-5505-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00411358
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028154/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.bulkowo.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Sk³adanie ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Inna komunikacja z zamawiaj±cym: k.kalinowska@bulkowo.pl, gmina@bulkowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: k.kalinowska@bulkowo.pl, gmina@bulkowo.pl.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w dziale XI), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za pomoc± poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl lub k.kalinowska@bulkowo.pl. W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym postêpowania RRA.IZ.271.5.2022.
8) Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, o której mowa w punkcie 7 mo¿e równie¿ odbywaæ siê tak¿e za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
9) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo, tj. do Szkó³ na terenie Gminy Bulkowo oraz do Gminnej Biblioteki Publicznej w Bulkowie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W przypadku gdy zapotrzebowanie na olej opa³owy bêdzie wy¿sze ni¿ minimalne- 90m3, Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji i zwiêkszyæ zakres zamówienia o 20%, tj. do 108 m34.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± jedynie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I -Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Termin p³atno¶ci faktury (T): 20 pkt,
Kryterium III – Termin dostawy jednorazowej (D): 20 pkt.
3. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach.
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
Najni¿sza zaoferowana cena brutto
C = ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (T) liczba punktów przydzielana bêdzie zgodnie z poni¿sz± klasyfikacj±:
Termin p³atno¶ci faktury [dni] Liczba przyznanych punktów
14 dni - 0 pkt
21 dni - 10 pkt
30 dni - 20 pkt
Uwaga!
Termin p³atno¶ci faktury nale¿y podaæ w dniach w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny termin p³atno¶ci faktury otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium II (T).
Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego termin p³atno¶ci faktury wynosi 14 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ wymagany terminu lub nie podania wcale, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Maksymalny mo¿liwy do zaoferowania przez Wykonawcê termin p³atno¶ci faktury wynosi 30 dni. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin d³u¿szy ni¿ 30 dni do oceny ofert zostanie przyjêty termin 30 dni i taki zostanie uwzglêdniony równie¿ w umowie.
W Kryterium III (D) liczba punktów przydzielana bêdzie zgodnie z poni¿sz± klasyfikacj±:
Termin dostawy jednorazowej [godziny] Liczba przyznanych punktów
48 godz. - 0 pkt
24 godz. - 10 pkt
12 godz. - 20 pkt
Uwaga!
Termin dostawy jednorazowej nale¿y podaæ w godzinach w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie najkrótszy termin dostawy jednorazowej – 12 godz., otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium III (D).
Najd³u¿szy, mo¿liwy do zaoferowania termin dostawy jednorazowej wynosi 48 godzin.
W przypadku podania przez Wykonawcê terminu d³u¿szego lub nie podania wcale, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Najkrótszy, mo¿liwy do zaoferowania przez Wykonawcê termin dostawy jednorazowej wynosi 12 godzin. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin krótszy ni¿ 12 godzin do oceny ofert zostanie przyjêty termin 12 godzin i taki zostanie uwzglêdniony równie¿ w umowie.
4. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê Wykonawcy, który spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu oraz otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± zgodnie ze wzorem:
S = C + T + D
gdzie:
S– ³±czna ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
T - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktury”,
D - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin dostawy jednorazowej”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednorazowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ).
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia: wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 0/100) na jedno i wszystkie zdarzenia i za³±czy op³acon± polisê OC.
4. Warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±ce posiadanych narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy dostawy w celu realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± dotycz±c± posiadanych narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych. Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.),
2) op³acona polisa OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³ 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w postaci zmiany:
a) wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji do kwoty podatku VAT wynikaj±cej ze stawki tego podatku obowi±zuj±cej w chwili powstania obowi±zku podatkowego. Powy¿sza zmiana wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
b) wymuszonej dzia³aniami organów pañstwowych i samorz±dowych, decyzjami s±dów, w tym zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia,
c) korzystnej dla Zamawiaj±cego,
d) wywo³anej okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy lub Wykonawca, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie byli w stanie przewidzieæ,
e) dotycz±cej poprawy jako¶ci ¶wiadczonej dostawy pod warunkiem zachowania dotychczasowego wynagrodzenia.
3. Pozosta³e zmiany:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (np. zmiana danych teleadresowych itp.),
b) w przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
c) w przypadku, gdy w Umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy, w których wystêpuj± takie oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe,
d) zmiana w zakresie podwykonawstwa i/lub podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca w przypadku, gdy mo¿liwe jest samodzielne zrealizowanie umowy, pomimo zadeklarowania udzia³u podwykonawcy
w realizacji zamówienia lub zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia lub zlecenie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca zadeklarowa³ samodzieln± realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach innych ni¿ okre¶lone powy¿ej, o ile zmiany te maj± charakter nieistotny, tj.:
a) nieodnosz±cy siê do kwestii, które podlega³y ocenie Zamawiaj±cego podczas wyboru Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotu umowy,
b) które nie wp³ywa³yby na zmianê krêgu podmiotów, ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, w rezultacie którego zawarta zosta³a niniejsza umowa,
c) które w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie doprowadzi³yby do wyboru innej oferty ni¿ Wykonawcy.
5. Wszystkie postanowienia, o których mowa powy¿ej stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Elektronicznie przez miniPortal UZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku, do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) (przes³anka obligatoryjna).Uwaga:
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej w wysoko¶ci do 20 000 000 z³ (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa 48 000 litrów lekkiego oleju opa³owego do magazynu opa³u w Wapnie przy pl. A. Mickiewicza 2 w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w ilo¶ci 43000 litrów.
- Dostawa oleju opa³owego do budynków Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej
- "Zakup oleju opa³owego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Ko¼minek - Szko³y Podstawowej im. A. Mielêckiego w Ko¼minku, w 2025 roku"
- RIR.271.35.2024.CC Dostawa - paliw dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2025 roku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.