eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokicinyUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokiciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Rokiciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-164cd83e-1d87-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164cd83e-1d87-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038240/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150382,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny”.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny o masie 197,5680 Mg z 42 posesji stanowiących własność osób fizycznych,
b) demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny o masie 87,8240 Mg z 19 posesji stanowiących własność osób fizycznych
c) zabezpieczenie placu, na którym przedmiot zamówienia będzie wykonywany,
d) ustalenie z mieszkańcami termin odbioru wyrobów zawierających azbest z ich posesji,
e) przedłożenie harmonogramu prac dotyczących usuwania wyrobów zawierających azbest,
f) ważenie wyrobów zawierających azbest osobno z każdej posesji. Zważenie wyrobów i ich łączna waga muszą być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela (posiadacza) nieruchomości i przedstawiciela Zamawiającego,
g) sporządzenie na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest protokołu odbioru wyrobów zawierających azbest, które zostanie poświadczone przez właściciela nieruchomości, z której te wyroby usunięto,
h) uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac,
i) opracowanie zestawienia ilościowego i przekazanie Zamawiającemu,
j) udokumentowanie przekazania odpadu zawierającego azbest na składowisko – miejsce utylizacji (Karta Przekazania Odpadu),
k) przekazanie zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów (protokół odbioru, karta przekazania odpadu, karta ewidencji odpadu)
l) sporządzenie protokołu końcowego i przekazanie Zamawiającemu.
m) Wskazana ilość może ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru powierzchni oraz masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia.
n) Liczba złożonych wniosków o usuniecie azbestu to 61, a szacunkowa masa odpadów wskazanych we wnioskach i przewidzianych do odbioru to 285,3920 Mg.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt umowy – załącznik nr 1 do SWZ
4.4. Zamawiający informuje, że minimalna ilość usuniętych wyrobów zawierających azbest wyniesie 200,00 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146693,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239710,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146693,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁGW Rembud Agnieszka Dziąg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292558898

7.3.3) Ulica: ul. Sąsiedzka 60/1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146693,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.