Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345769/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokiciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rokiciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-164cd83e-1d87-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164cd83e-1d87-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038240/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150382,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny”.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny o masie 197,5680 Mg z 42 posesji stanowiących własność osób fizycznych,
b) demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny o masie 87,8240 Mg z 19 posesji stanowiących własność osób fizycznych
c) zabezpieczenie placu, na którym przedmiot zamówienia będzie wykonywany,
d) ustalenie z mieszkańcami termin odbioru wyrobów zawierających azbest z ich posesji,
e) przedłożenie harmonogramu prac dotyczących usuwania wyrobów zawierających azbest,
f) ważenie wyrobów zawierających azbest osobno z każdej posesji. Zważenie wyrobów i ich łączna waga muszą być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela (posiadacza) nieruchomości i przedstawiciela Zamawiającego,
g) sporządzenie na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest protokołu odbioru wyrobów zawierających azbest, które zostanie poświadczone przez właściciela nieruchomości, z której te wyroby usunięto,
h) uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac,
i) opracowanie zestawienia ilościowego i przekazanie Zamawiającemu,
j) udokumentowanie przekazania odpadu zawierającego azbest na składowisko – miejsce utylizacji (Karta Przekazania Odpadu),
k) przekazanie zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów (protokół odbioru, karta przekazania odpadu, karta ewidencji odpadu)
l) sporządzenie protokołu końcowego i przekazanie Zamawiającemu.
m) Wskazana ilość może ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru powierzchni oraz masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia.
n) Liczba złożonych wniosków o usuniecie azbestu to 61, a szacunkowa masa odpadów wskazanych we wnioskach i przewidzianych do odbioru to 285,3920 Mg.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt umowy – załącznik nr 1 do SWZ
4.4. Zamawiający informuje, że minimalna ilość usuniętych wyrobów zawierających azbest wyniesie 200,00 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146693,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239710,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146693,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁGW Rembud Agnieszka Dziąg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292558898
7.3.3) Ulica: ul. Sąsiedzka 60/1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146693,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.