Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334497/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00345070/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie PFU wraz z planowanymi kosztami zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Instalacji Termicznego Przekształcenia Wstępnie Przetworzonych Odpadów Komunalnych (preRDF / RDF) w Suwałkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGO w Suwałkach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200680900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sejneńska, 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 566 52 13
1.5.8.) Numer faksu: 87 566 52 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgo.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://pgo.suwalki.pl/index.php?m=przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie PFU wraz z planowanymi kosztami zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Instalacji Termicznego Przekształcenia Wstępnie Przetworzonych Odpadów Komunalnych (preRDF / RDF) w Suwałkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0ee89a-2db3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334497/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z planowanymi kosztami zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Instalacji Termicznego Przekształcenia Wstępnie Przetworzonych Odpadów Komunalnych (preRDF/RDF) w Suwałkach” zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
2. Program Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) winien być opracowany w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454) dla wyboru Wykonawcy przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
3. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji należy opracować zgodnie z art. 35 Prawa zamówień publicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do występowania po stronie Zamawiającego w ewentualnych postępowaniach przetargowych, odwoławczych i/lub kontrolnych przy wyborze Wykonawcy zadania inwestycyjnego, o którym mowa w rozdziale 3 pkt. 1-3 SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania przesłanego emailem merytorycznych wyjaśnień do opracowanych dokumentów określonych w rozdziale 3 pkt 1-3 SWZ na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego określonego w ust. 1.
6. Wykonawca własnym kosztem i staraniem uzyska wszystkie niezbędne dane, decyzje i dokumenty niezbędne do opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
7. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za merytoryczną zgodność opracowania z obowiązującym prawem a w szczególności prawem zamówień publicznych, prawem budowlanym i prawem ochrony środowiska. 8. Sposób świadczenia usługi:
1) projekty dokumentów będą przedstawiane Zamawiającemu, w wersji elektronicznej z adresu Wykonawcy na adres: k.gromadzki@pgo.suwalki.pl lub p.silkowski@pec.suwalki.pl lub biuro@pgo.suwalki.pl, do analizy i akceptacji;
2) po akceptacji przez Zamawiającego, dokumenty w formie elektronicznej i papierowej zostaną przekazane Zamawiającemu protokolarnie;
3) wszystkie dokumenty ostateczne sporządzane będą w ilościach i formie wymaganej przepisami prawa i dobrą praktyką, przy czym 4 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD winny pozostać u Zamawiającego;
4) opracowanie winno być dostarczone w wersji edytowalnejz możliwością jego kopiowania i zapisu, obowiązujące formaty zapisów elektronicznych:
- dokumenty tekstowe: .doc lub .docx,
- rysunki i schematy: .dwg, .pdf,
- tabele: .xls lub .xlsx,
- dokumenty obce (decyzje, certyfikaty, aprobaty, DTR, protokoły, itp.): .pdf;
5) ewentualne zmiany ostatecznych dokumentów wymagają pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym;
6) wraz z przekazaniem ostatecznych wersji wytworzonych dokumentów Wykonawca przeniesie na Zamawiającego wszelkie prawa do nich, w tym autorskie prawa majątkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qenergy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842582689
7.3.3) Ulica: Aleja 3 Maja 5, lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Budowa elementów infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie szlaków turystycznych Wigierskiego Parku Narodowego.
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi pocztowej w obrocie krajowym na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach-nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez tut. urząd w 2025 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej dla zadania pn. "Budowa budynku usługowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Krzywe"
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- Wyk. dok. proj. dla zad :Przebud. i rozbudowa odcinka dziennego chemioter. i prac. cytostat. na parterze oraz nadbud. o jedną kondygnację dla utworzenia oddz. łóżkow.w bud. Pawil. Przyjęć Pierwszoraz.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania lądowiska do wymogów obowiązujących przepisów prawa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania oraz budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku drogi wojewódzkiej nr 395 oraz drogi powiatowej nr 1938D, w podziale na części
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.