Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076376/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podst(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Szamotuły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927586
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podst(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c1a0acf-9bb3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040440/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podst.(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 pn. „ENIGMA – Wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach ponadpodstawowych metropolii Poznań” nr RPWP.08.01.04-30-0005/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182210,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:Szkoła Podstawowa nr 1 w Szamotułach, ul. Stanisława Staszica 1, 64-500 Szamotuły
1.Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku Python typu EV3 lub równoważny
2.Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku C/C++
lub równoważny;
3. Laptop z oprogramowaniem;
4. Serwer z oprogramowaniem;
5. Zestaw robotów programowalnych edukacyjnych 6w1.
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego dla 2 szkół w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych Metropolii Poznań”.
b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, z datą produkcji co najmniej z 2019 roku, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.
c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
Równoważność:
a. Zamawiający w załącznikach do SWZ, wskazał znaki towarowe dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w załączniku nr 1 do umowy
b. Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
c. Wykazanie równoważności leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
- Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia zostanie w 100% sfinansowane ze środków UE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162000-5 - Pomoce naukowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 91482,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Szkoła Podstawowa nr 3 w Szamotułach, ul. Szczuczyńska 5, 64-500 Szamotuły.
1. Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku Python typu EV3 lub równoważny;
2. Zestaw urządzeń do nauki programowania w języku C/C++
lub równoważny;
3. Monitor interaktywny 75”;
4. Laptop z oprogramowaniem;
5. Kserokopiarka;
6. Urządzenie wielofunkcyjne;
7. Drukarka + skaner 3D.
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego dla 2 szkół w ramach projektu „ENIGMA –wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych Metropolii Poznań”.
b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, z datą produkcji co najmniej z 2019 roku, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.
c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
Równoważność:
a. Zamawiający w załącznikach do SWZ, wskazał znaki towarowe dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w załączniku nr 1 do umowy
b. Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
c. Wykazanie równoważności leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
- Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowane w 100% ze środków UE
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162000-5 - Pomoce naukowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 90727,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85823,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88857,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87101,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87101,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87586,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104388,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104385,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104385,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1838P Wartosław - Lubowo w m. Wartosław na odcinku ok. 200mb"
- Dostawa implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych
- Wyposażenie klatki schodowej "K2" występującej w SP ZOZ w Szamotułach w system oddymiania.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738P Nowy Tomyśl - Duszniki od km 0+000,00 do km 0+995,00"
- "Usługi Terapeuty Integracji Sensorycznej wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Szamotulskiego w 2025-2027 r."
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Wspieramy kompetencje przedszkolaków"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.