Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426773/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00426938/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00436639/01 - Wynik z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż zespołu prądotwórczego o mocy 150kW na potrzeby Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie oraz demontaż istniejącej jednostki prądotwórczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Olsztynie
1.3.) Oddział zamawiającego: AS Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895248600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_olsztyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż zespołu prądotwórczego o mocy 150kW na potrzeby Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie oraz demontaż istniejącej jednostki prądotwórczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2299265-5b89-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00159101/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa i montaż zespołu prądotwórczego o mocy 150 kW na potrzeby Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie oraz demontaż istniejącej jednostki prądotwórczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/oisw_olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/oisw_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/oisw_olsztyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
o przetwarzaniu danych osobowych zawartych
w przedmiotowej korespondencji
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
zwanego dalej „rozporządzeniem”, informuje się, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego
w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, adres: Al. J. Piłsudskiego 3 10-575 Olsztyn
tel. 89 524 86 00
dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: adres:
Al. J. Piłsudskiego 3 10-575 Olsztyn, e-mail: iod_as_olsztyn@sw.gov.pl tel. 89 524 86 10;
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia
w celu wypełnienia ciążącego na administratorze obowiązku prawnego załatwienia
wniesionego wniosku/skargi/pisma;
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w związku z wniesieniem przedmiotowego
wniosku/skargi/pisma i będą wykorzystywane w celu jego załatwienia; niepodanie danych
osobowych będzie skutkowało pozostawieniem wniosku/skargi/pisma bez rozpoznania;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być jednostki organizacyjne Służby
Więziennej oraz organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do rozpatrzenia
wniosku/skargi/pisma, a następnie archiwizowane zgodnie z przepisami o narodowym
zasobie archiwalnymi archiwach oraz regulacjami obowiązującymi w Areszcie Śledczym
w Olsztynie
przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania,
ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec przetwarzania, z ograniczeniami
wynikającymi z przepisów odrębnych, w szczególności ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach;
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy
rozporządzenia;
pozyskane dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/KW.2232.6.2023.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż zespołu prądotwórczego oraz demontaż istniejącej jednostki prądotwórczej
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres trwania gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany przez wykonawcę czas naprawy usterki/wady/awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym
nie dokonuje jego opisu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym
nie dokonuje jego opisu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wyznacza warunek wykonawcy w postaci posiadanego doświadczenia w realizowaniu
analogicznych/podobnych zamówień w wymiarze minimum 3 lat, co wykonawca winien poświadczyć przedstawiając
zamawiającemu 5 wystawionych referencji z okresu co najmniej 3 lat.
Zamawiający wyznacza warunek wykonawcy w postaci skierowania do realizacji zamówienia co najmniej dwóch
wykwalifikowanych osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne grupy I w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń
elektrycznych do 1kV, o którym mowa w Ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SWZ) złożony w formie oryginału podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2) 5 referencji wystawionych wykonawcy dotyczących analogicznych/podobnych zamówień z okresu co najmniej 3 lat
3) Oświadczenia o posiadaniu świadectwa kwalifikacyjnego grupy I w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1kV,
o której mowa w Ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r., co najmniej dwóch osób skierowanych do realizacji
zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
karta katalogowa urządzeniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania muw dyspozycję niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-05 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Wierzchowo wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
- Zakup agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadania pn. "Gmina Serock - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.