Ogłoszenie z dnia 2024-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego pielęgnacja nowej części parku oraz utrzymanie zieleni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006210537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzegomska 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-194
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzmzp@zzmpoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzmpoznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8af0eaf-1cc5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego pielęgnacja nowej części parku oraz utrzymanie zieleni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8af0eaf-1cc5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020476/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego, pielęgnacja parku i utrzymanie zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZM.ZP/252-19/2024P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 116722,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Halszki w Poznaniu4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 15740,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja nowej części parku im. T. Kirschke oraz zakup i dosadzenie brakujących krzewów4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03451300-9 - Krzewy
4.5.5.) Wartość części: 79000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie zieleni na terenie parku Edukacji Ekologicznej przy ul. ks. E. Nawrota4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 21981,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522919348
7.3.3) Ulica: ul. Bóżnicza 15 lokal 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-751
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Zieleni WIOSNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631578360
7.3.3) Ulica: Batorego 2
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.5) Kod pocztowy: 62-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAŚKOWIAK EWA ZAKŁAD USŁ. HANDL. ZIELENI "WIOSNA"
jakie przetargi wygrała firma
WAŚKOWIAK EWA ZAKŁAD USŁ. HANDL. ZIELENI "WIOSNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Konserwacji Zieleni Bonsai s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630463070
7.3.3) Ulica: Naramowicka 314
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-601
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2025 I 2026
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej,koszenie rowów i poboczy dróg gminnych,koszenie placów zabaw,terenów rekreacyjnych oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze m. i gm. Szczuczyn
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Krzewy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.