Ogłoszenie z dnia 2024-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416750/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub budowlanych wpisanym do rejestru zabytków- parku w Woli Krokockiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Szadek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szadek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-240
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugimszadek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub budowlanych wpisanym do rejestru zabytków- parku w Woli Krokockiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cca3864-d1fb-4e94-81db-6d88e622f68f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054069/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 PRZEPROWADZENIE PRAC KONSERWATORSKICH, RESTAURATORSKICH LUB BUDOWLANYCH PRZY ZABYTKU WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW PARKU W WOLI KROKOCKIEJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cca3864-d1fb-4e94-81db-6d88e622f68f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej opisane w Rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji oraz przeprowadzenie prac w obrębie drzewostanu, na podstawie OPZ stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszego SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaa) Doświadczenie:
Wykonawcy winni udokumentować wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu szczegółowej dokumentacji - inwentaryzacji wraz z projektem gospodarki drzewostanem oraz wykonaniu prac w obrębie drzewostanu polegających na: cięciach pielęgnacyjnych w koronach drzew, karczowaniu zagajników, ścinaniu drzew, karczowaniu pni, sadzeniu drzew i krzewów, wykonywaniu wiązań elastycznych w koronach drzew w parkach wpisanych do rejestru zabytków, przy czym wartość usługi musi wynosić minimum 180 000 zł;
b) Dysponowanie osobami:
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika prac konserwatorskich, który spełnia wymagania określone w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.:
osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy:
1) Wykaz usług- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
2) Wykaz osób- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy przewidziane zostały w §6 Projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22
INNE PRZETARGI SZADEK
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Szadku
więcej: przetargi SZADEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
- "Przebudowa: Pasażu im. A.Rynkowskiej (część I), Skweru im. L.Kunki (część II) oraz placu zabaw na terenie PM nr 75 przy ul. T. Kościuszki 81 w Łodzi (część III), w ramach realizacji projektu EuPOLIS"
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.