Ogłoszenie z dnia 2024-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00288008/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REALIZACJA INWESTYCJI: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY SĘKOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękowa 252
1.5.2.) Miejscowość: Sękowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3519066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9072661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA INWESTYCJI: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY SĘKOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0873b03-f278-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060428/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Sękowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice, budowa połączenia sieci wodociągowej Siary-Owczary z siecią wodociągową w Sękowej oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary.1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Siary przysiółek Granice, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 2,12 km w miejscowości Siary przysiółek Granice. Zakres obejmuje sieć wodociągową z rur PE o średnicy 40-110 mm i uzbrojenie sieci wodociągowej: zasuwy, trójniki, hydranty, studnie wodomierzowe, tuleje kołnierzowe, bloki oporowe.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna „Projekt budowlano-wykonawczy dla obiektu: Budowa sieci wodociągowej w m. Siary przysiółek Granice”(zał. nr 1 do SWZ), w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 2 i 3 do SWZ). Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice, Gmina Sękowa - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 3,9 km w miejscowości Siary przysiółek Granice w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 8 i 9 do SWZ) oraz tylko zaprojektowanie przyłączy -– około 400 m, bez wykonania robót. Kanalizacja sanitarna zostanie włączona do kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Reja w Gorlicach.
3) Budowa połączenia sieci wodociągowej Siary-Owczary z siecią wodociągową w Sękowej, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 1,37 km z rur PE o średnicy 110. Odcinek ma za zadanie połączenie sieci wodociągowej w miejscowości Siary z siecią wodociągową w miejscowości Sękowa. W skład uzbrojenia projektowanej sieci wchodzą: zasuwy żeliwne, trójniki żeliwne, hydranty, studnia betonowa, bloki oporowe. Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.
4) Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Owczary na działce nr ewid. 647. Celem rozbudowy SUW jest dostosowanie wydajności stacji do zwiększonego zapotrzebowania na wodę Gminy Sękowa. W chwili obecnej stacja pracuje z wydajnością 50m3/d. Docelowa wydajność stacji ma osiągnąć 100m3/d.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:
dla zadania nr 1:
1) Dokumentacja techniczna „Projekt budowlano-wykonawczy” – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Siary przysiółek Granice – zał. nr 1 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 2 i 3 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
2) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 2 do SWZ,
3) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 3 do SWZ,
4) Specyfikacja techniczna – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 4 do SWZ,
5) Geotechniczne warunki posadowienia – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 5 do SWZ,
6) Przedmiar robót – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 6 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
dla zadania nr 2:
7) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice – zał. nr 7 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w zał. nr 8 i 9 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
8) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – kanalizacja Siary przysiółek Granice – zał. nr 8 do SWZ,
9) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – kanalizacja Siary przysiółek Granice – zał. nr 9 do SWZ,
10) Zestawienie robót – kanalizacja Siary przysiółek Granice – zał. nr 10 do SWZ.
dla zadania nr 3:
11) Dokumentacja techniczna – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. nr 11 do SWZ,
12) Rys. PZT Siary Sękowa – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. nr 12 do SWZ,
13) Specyfikacja techniczna – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. Nr 13 do SWZ,
14) Przedmiar robót – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. nr 14 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
dla zadania nr 4:
15) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Rozbudowa SUW w m. Owczary – zał. nr 15 do umowy,
16) Rzut istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary – zał. nr 16 do umowy,
17) Szacunkowy przedmiar robót - rozbudowa SUW w miejscowości Owczary – zał. nr 17 do umowy – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3001254,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki oraz w miejscowości Męcina Mała.1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 2,9 km w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna „Projekt budowlany - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa” (zał. nr 18 do SWZ) i „Projekt wykonawczy - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa” (zał. nr 19 do SWZ) w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 20 - 23 do SWZ). Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.
2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Męcina Mała, Gmina Sękowa - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej o długości około 3,11 km w miejscowości Męcina Mała w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 28 i 29 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:
dla zadania nr 1:
1) Projekt budowlany – budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa – zał. nr 18 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 20 - 23 do SWZ: „Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „Rys.1 PZT – wodociąg Sękowa”, „Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „ Rys.2 PZT – wodociąg Sękowa”,
2) Projekt wykonawczy – budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa – zał. nr 19 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 20 - 23 do SWZ: „Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „Rys.1 PZT – wodociąg Sękowa”, „Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „ Rys.2 PZT – wodociąg Sękowa”,
3) Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa – zał. nr 20 do SWZ,
4) Rys.1 PZT – wodociąg Sękowa – zał. nr 21 do SWZ,
5) Rys.2 Działki po scaleniu – wodociąg Sękowa – zał. nr 22 do SWZ,
6) Rys.2 PZT – wodociąg Sękowa – zał. nr 23 do SWZ,
7) Specyfikacja techniczna – wodociąg Sękowa – zał. nr 24 do SWZ,
8) Decyzja pozwolenie na budowę – wodociąg Sękowa – zał. nr 25 do SWZ,
9) Przedmiar robót – wodociąg Sękowa – zał. nr 26 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
dla zadania nr 2:
10) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Męcina Mała – zał. nr 27 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w zał. nr 28 i 29 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
11) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Męcina Mała – zał. nr 28 do SWZ,
12) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Męcina Mała – zał. nr 29 do SWZ,
13) Zestawienie robót – wodociąg Męcina Mała – zał. nr 30 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2144722,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2870000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4895400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2870000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski, spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491895172
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2870000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1665396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3431700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1665396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia Socjalna „CZYSTOŚĆ” – Lider;
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Polskie Centrum Wody Pieszczoch” Spółka Jawna, - Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370454243
7.3.4) Miejscowość: Sękowa 181
7.3.5) Kod pocztowy: 38-307
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1665396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.