eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SękowaREALIZACJA INWESTYCJI: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY SĘKOWA



Ogłoszenie z dnia 2024-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REALIZACJA INWESTYCJI: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY SĘKOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3519066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA INWESTYCJI: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY SĘKOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0873b03-f278-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060428/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Sękowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice, budowa połączenia sieci wodociągowej Siary-Owczary z siecią wodociągową w Sękowej oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary.

1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:

1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Siary przysiółek Granice, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 2,12 km w miejscowości Siary przysiółek Granice. Zakres obejmuje sieć wodociągową z rur PE o średnicy 40-110 mm i uzbrojenie sieci wodociągowej: zasuwy, trójniki, hydranty, studnie wodomierzowe, tuleje kołnierzowe, bloki oporowe.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna „Projekt budowlano-wykonawczy dla obiektu: Budowa sieci wodociągowej w m. Siary przysiółek Granice”(zał. nr 1 do SWZ), w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 2 i 3 do SWZ). Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.

2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice, Gmina Sękowa - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 3,9 km w miejscowości Siary przysiółek Granice w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 8 i 9 do SWZ) oraz tylko zaprojektowanie przyłączy -– około 400 m, bez wykonania robót. Kanalizacja sanitarna zostanie włączona do kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Reja w Gorlicach.

3) Budowa połączenia sieci wodociągowej Siary-Owczary z siecią wodociągową w Sękowej, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 1,37 km z rur PE o średnicy 110. Odcinek ma za zadanie połączenie sieci wodociągowej w miejscowości Siary z siecią wodociągową w miejscowości Sękowa. W skład uzbrojenia projektowanej sieci wchodzą: zasuwy żeliwne, trójniki żeliwne, hydranty, studnia betonowa, bloki oporowe. Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.

4) Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Owczary na działce nr ewid. 647. Celem rozbudowy SUW jest dostosowanie wydajności stacji do zwiększonego zapotrzebowania na wodę Gminy Sękowa. W chwili obecnej stacja pracuje z wydajnością 50m3/d. Docelowa wydajność stacji ma osiągnąć 100m3/d.

2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:

dla zadania nr 1:
1) Dokumentacja techniczna „Projekt budowlano-wykonawczy” – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Siary przysiółek Granice – zał. nr 1 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 2 i 3 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
2) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 2 do SWZ,
3) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 3 do SWZ,
4) Specyfikacja techniczna – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 4 do SWZ,
5) Geotechniczne warunki posadowienia – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 5 do SWZ,
6) Przedmiar robót – wodociąg Siary przysiółek Granice – zał. nr 6 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

dla zadania nr 2:
7) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice – zał. nr 7 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w zał. nr 8 i 9 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
8) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – kanalizacja Siary przysiółek Granice – zał. nr 8 do SWZ,
9) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – kanalizacja Siary przysiółek Granice – zał. nr 9 do SWZ,
10) Zestawienie robót – kanalizacja Siary przysiółek Granice – zał. nr 10 do SWZ.

dla zadania nr 3:
11) Dokumentacja techniczna – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. nr 11 do SWZ,
12) Rys. PZT Siary Sękowa – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. nr 12 do SWZ,
13) Specyfikacja techniczna – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. Nr 13 do SWZ,
14) Przedmiar robót – budowa połączenia sieci wodociągowej – zał. nr 14 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

dla zadania nr 4:
15) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Rozbudowa SUW w m. Owczary – zał. nr 15 do umowy,
16) Rzut istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary – zał. nr 16 do umowy,
17) Szacunkowy przedmiar robót - rozbudowa SUW w miejscowości Owczary – zał. nr 17 do umowy – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3001254,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki oraz w miejscowości Męcina Mała.

1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:

1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 2,9 km w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna „Projekt budowlany - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa” (zał. nr 18 do SWZ) i „Projekt wykonawczy - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa” (zał. nr 19 do SWZ) w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 20 - 23 do SWZ). Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.

2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Męcina Mała, Gmina Sękowa - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej o długości około 3,11 km w miejscowości Męcina Mała w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 28 i 29 do SWZ).


2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:

dla zadania nr 1:
1) Projekt budowlany – budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa – zał. nr 18 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 20 - 23 do SWZ: „Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „Rys.1 PZT – wodociąg Sękowa”, „Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „ Rys.2 PZT – wodociąg Sękowa”,
2) Projekt wykonawczy – budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa – zał. nr 19 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 20 - 23 do SWZ: „Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „Rys.1 PZT – wodociąg Sękowa”, „Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa”, „ Rys.2 PZT – wodociąg Sękowa”,
3) Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa – zał. nr 20 do SWZ,
4) Rys.1 PZT – wodociąg Sękowa – zał. nr 21 do SWZ,
5) Rys.2 Działki po scaleniu – wodociąg Sękowa – zał. nr 22 do SWZ,
6) Rys.2 PZT – wodociąg Sękowa – zał. nr 23 do SWZ,
7) Specyfikacja techniczna – wodociąg Sękowa – zał. nr 24 do SWZ,
8) Decyzja pozwolenie na budowę – wodociąg Sękowa – zał. nr 25 do SWZ,
9) Przedmiar robót – wodociąg Sękowa – zał. nr 26 do SWZ – stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

dla zadania nr 2:
10) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Męcina Mała – zał. nr 27 do SWZ – UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w zał. nr 28 i 29 do SWZ „Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia”,
11) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Męcina Mała – zał. nr 28 do SWZ,
12) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – wodociąg Męcina Mała – zał. nr 29 do SWZ,
13) Zestawienie robót – wodociąg Męcina Mała – zał. nr 30 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2144722,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2870000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4895400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2870000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski, spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491895172

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2870000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1665396,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3431700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1665396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia Socjalna „CZYSTOŚĆ” – Lider;

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Polskie Centrum Wody Pieszczoch” Spółka Jawna, - Partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370454243

7.3.4) Miejscowość: Sękowa 181

7.3.5) Kod pocztowy: 38-307

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1665396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.