eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lututów › Rewitalizacja Małego Parku oraz utworzenie terenów zieleni w centrum Lututowa



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Małego Parku oraz utworzenie terenów zieleni w centrum Lututowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lututów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Lututów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438714880

1.5.8.) Numer faksu: 436767026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.lututow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lututowgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl , http://bip.lututowgmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Małego Parku oraz utworzenie terenów zieleni w centrum Lututowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbc66c0-282e-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045493/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rewitalizacja Małego Parku oraz utworzenie terenów zieleni w centrum Lututowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: "Rewitalizacja Małego Parku oraz utworzenie terenów zieleni w centrum Lututowa"
Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: Powierzchnia parku - 3836 m2, Zabudowa sceny widowiskowej - 48,15 m2, Powierzchnia schodów sceny widowiskowej - 1,08 m2, Powierzchnia kręgu teatralnego - 244,56 m2, Powierzchnia komunikacji obrzeża, utwardzenia pod ławkami - 692,52 m2, Powierzchnia zieleni - 2819,78 m2
Zakres robót:
1. Zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów
2. Usunięcie kolidujących krzewów
3. Wykonanie nowych alejek pieszo-rowerowych o szerokości 2,0m – 3,0m oraz okręgów „węzłowych” o śr. 5,5m:
a) rozebranie istniejących ciągów pieszo rowerowych
b) wykonanie obrzeży w kolorze grafitowym o wym. 6x20 na ławie betonowej;
c) wykonanie podbudowy z kruszywa przepuszczalnego
d) wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej np.: (typu Hanse Mineral, Hanse Grand);
4. Remont kręgu teatralnego
a) skucie 4 szt. Schodów
b) skucie górnej części nawierzchni betonowej kręgu
c) wykonanie lica murków wewnętrznego z kamienia naturalnego lub elewacyjnych bloczków betonowych
d) wykonanie murków zewnętrznych na fundamencie z kamienia naturalnego lub elewacyjnych bloczków betonowych z pozostawieniem miejsc na nasadzenia
e) wykonanie nawierzchni kręgu z płytek antypoślizgowych oraz kamienia naturalnego (4/6) w proporcji 8:10 na betonie
f) wykonanie 4 szt. Schodów 3 stopniowych z kamienia naturalnego z dostosowaniem niwelety
g) wykonanie murków schodów z kamienia naturalnego
5. Remont sceny widowiskowej:
a) demontaż zadaszenia
b) wykonanie konstrukcji zadaszenia jednospadowego o nachyleniu istniejącym c) wykonanie konstrukcji z belki stalowej
d) przykrycie dachu blachą w kolorze grafitowym wraz z obróbkami oraz rynną i rurami spustowymi
e) wykonanie nowych schodów wejściowych na scenę o szerokości 1,2 m z barierką z kamienia łupanego betonowego
f) naprawa wewnętrznej strony ściany sceny oraz wykończenie z uzyskaniem efektu struktury drewna
g) naprawa i pomalowanie zewnętrznej strony ściany na kolor jasny z farą ze zdolnościami do pokryci zarysowań
h) naprawa filarów i wykończeniem mozaiką żywiczną
i) wykonanie oblicowania sceny wewnętrznej strony z kamienia naturalnego lub elewacyjnych bloczków betonowych
j) naprawa i wykonanie nawierzchni sceny z żywicy antypoślizgowej w kolorze grafitowym
6. Niwelacja terenu
7. Roboty ziemne
8. Wykonanie trawnika na całym obszarze parku

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie robót budowlanych
b) Kompleksowe zagospodarowanie terenu wraz z projektowaną zielenią;
c) Wyposażenie obiektów w zakresie umożliwiającym jego użytkowanie;
Pozostałe warunki zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty umożliwia się przeprowadzenie wizji w terenie.

Zamówieniem objęte są również:
- dokumentacja powykonawcza (2 egzemplarze + wersja elektroniczna),
- wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.
- zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
- inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
- powołanie kierownika budowy oraz prowadzenie dziennika (zakup dziennika budowy leży po stronie Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DTsevice sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362205227

7.3.3) Ulica: Grobelna 7

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.