eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOrganizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tomasza Zana 36-38C

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-601

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Lublin@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75e84a50-140e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462487/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 200000.271.6.2024 - ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 142977,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70977,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 3-dniowej wycieczki dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Lublinie w dniach 4 – 6 października 2024 roku.
Uczestnikami wycieczki będą pracownicy ZUS Oddział w Lublinie – maksymalnie 60 osób (w tym 1 osoba jako przedstawiciel Zamawiającego). Koszt udziału 1 osoby – przedstawiciela Zamawiającego ponosi Wykonawca.
Ostateczna liczba uczestników wycieczki (wyłączając przedstawiciela Zamawiającego) może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób w stosunku do ilości zadeklarowanej i zostanie podana najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wycieczki.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, nie później niż na 7 dni przed ustalonym terminem rozpoczęcia wycieczki, listę uczestników, która zawierać będzie dane niezbędne Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy, tj.: ilość osób, imię i nazwisko uczestnika i datę urodzenia.

Podczas trwania wycieczki organizator zapewni uczestnikom: 2 noclegi, wyżywienie, w tym uroczystą obiadokolację przy muzyce w ramach wieczoru integracyjnego, transport autokarowy, dostępny dla uczestników przez cały okres trwania wycieczki, ubezpieczenie NNW, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów oraz usługę przewodnicką.
Ramowy program wycieczki przewiduje zwiedzanie m.in. Białegostoku, Tykocina, Supraśla, Kruszynian, Grabarki i Hajnówki.
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą propozycji harmonogramu wycieczki przedstawiając program na każdy dzień - uwzględniający harmonogram czasowy imprezy, trasy przejazdu, zwiedzane obiekty oraz inne elementy.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62363,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81184,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62363,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562246838

7.3.3) Ulica: Bonarka 19/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62363,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-04 do 2024-10-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.