eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleBudowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-673f23ce-f7e0-11ee-8d01-6607a228ef1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673f23ce-f7e0-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.49 BUDOWA, ROZWÓJ ORAZ UTRZYMANIE PORTALU INTERNETOWEGO DLA PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA OPOLSKIEGO 2021-2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa współfinansowana będzie ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027”
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027, zwanego dalej „Systemem”, poprzez świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących usług:
1. Usługi Budowy i Wdrożenia Systemu pod domeną: funduszeue.opolskie.pl,
2. Usługi związanej z importem zawartości dotyczącej programu FEO 2021-2027 z dotychczasowej strony internetowej: https://rpo.opolskie.pl/?p=44100 wraz z podzakładkami i umieszczeniem ich w odpowiednich strukturach wskazanych przez Zamawiającego na nowopowstałym Systemie,
3. Usługi Szkolenia z obsługi Systemu wraz ze sporządzeniem instrukcji jego obsługi,
4. Usługi Utrzymania i Rozwoju.

Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz elementy dotyczące przedmiotu zostały opisane w następujących załącznikach:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia „Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 -2027” wraz z załącznikami tj.:
- FEUX - Dokumentacja-Architektury-Informatycznej-RP (Architektura Informacji (AI) dla wersji desktopowej oraz mobilnej dla przykładowego programu regionalnego systemu stron internetowych Funduszy Europejskich na lata 2021-2027) - załącznik nr 1 do OPZ,
- Wymagania do CMS (WYMAGANIA DLA SYSTEMU w kontekście Systemu Zarządzania Treścią PORTALU (CMS)) - załącznik nr 2 do OPZ.

2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne wraz z załącznikami tj.:
− Wzór protokołu odbioru usług - załącznik nr 3 do umowy,
− Oświadczenie o zachowaniu poufności - załącznik nr 4 do umowy,
− Klauzula informacyjna - załącznik nr 5 do umowy,
− Arkusz oceny podmiotu (arkusz przetwarzania danych osobowych w związku z powierzeniem przetwarzania danych osobowych) - załącznik nr 6 do umowy,
− Wykaz podwykonawców Podmiotu przetwarzającego - załącznik nr 7 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

72400000-4 - Usługi internetowe

72420000-0 - Usługi w zakresie rozwijania internetu

72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

72422000-4 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1148131,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOBACOM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562169401

7.3.3) Ulica: Włocławska

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia:

§ 3 Termin realizacji Umowy

1. Wykonawca zobowiązuje się:
1) wykonać usługi, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-3 w czasie 120 dni od dnia zawarcia Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Na potrzeby realizacji niniejszej Umowy przez dni Strony rozumieją dni kalendarzowe;
2) świadczyć usługi, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 4 przez okres 70 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru usług, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-3, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
2. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.