eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WydminyRemont nawierzchni drogi gminnej nr 136006N Pamry-Talki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogi gminnej nr 136006N Pamry-Talki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wydminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Rynek 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Wydminy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874210019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wydminy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wydminy.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni drogi gminnej nr 136006N Pamry-Talki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f66af794-ec09-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085329/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 136006N Pamry-Talki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KK.271.4.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2699370,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 136006N Pamry-Talki. Dokumentacja techniczna stanowi Załącznik Nr 1.
Zakres prac obejmuje:
Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi gminnej nr 136006N wraz z montażem oznakowania poziomego i pionowego. Planowana inwestycja położona jest w gminie Wydminy, powiat giżycki, województwo warmińsko-mazurskie.
Początek projektowanej trasy ustalono w obrębie skrzyżowania – na krawędzi drogi powiatowej nr 1706N w miejscowości Talki, od granicy działki o nr ewid.: 279. Koniec projektowanego odcinka kończy się na krawędzi drogi wojewódzkiej nr 656 w miejscowości Pamry, przy granicy działki o nr ewid.: 277. Długość całkowita planowanej inwestycji wynosi ok 2,447 km. Zadanie realizowane będzie na działkach o nr: 4/19, 5/1, 233, 268, 215, 214, 255 obręb 0017 Talki
Zakres planowanej inwestycji obejmuje:
- wycinkę drzew kolidujących z projektowanym zakresem robót,
- wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni o konstrukcji odpowiedniej dla KR1-2 i szer. 5,0 m : warstwa ścieralna, warstwa wiążąca 5 cm, podbudowa zasadnicza, warstwa odsączająca, podbudowa pomocnicza,
- wykonanie poboczy z kruszywa
- przebudowa istniejących oraz budowa nowych zjazdów na posesję, pola i drogi wewnętrzne
- odmulenie i wzmocnienie poprzez brukowanie przepustów
- wykonanie barier energochłonnych
- usunięcie kolizji projektowanej drogi z istniejącą siecią telekomunikacyjną (przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej)
- zjazdy w ciągu drogi – bitumiczne i z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm wraz z przepustami
- budowę przepustu pod koroną drogi w km 0+421,86
- udrożnienie rowów przydrożnych
- humusowanie skarp wraz z obsianiem trawą
- umocnienie istniejących skarp płytą ażurową
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi zgodnie z projektem organizacji ruchu
- montaż na stelażu 2 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 180x120 (nie ujęto w przedmiarze). Miejsce montażu tablic oraz wzór tablicy zostanie uzgodnione z Wykonawcą w trakcie realizacji robót.

Wszystkie ww. roboty w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczną określającą przedmiot zamówienia i stanowiącą podstawę do realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 24 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00, do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty. 14 maja 2024 roku zaproszono trzech Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Negocjacje odbyły się w dniu 16 maja 2024 r. z dwoma Wykonawcami. W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dodatkowych złożono dwie oferty.
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi 2 500 000,00 zł. Najkorzystniejsza oferta wynosi 3 155 745,40 zł. Z uwagi, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostaje unieważnione.
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3155745,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4121179,46 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.