Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331228/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00351603/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27db426c-1365-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27db426c-1365-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220100/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO ‘POPRAWA STANU OCHRONY ZDROWIA POPRZEZ MODERNIZACJĘ, PRZEBUDOWĘ I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.41.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu” w zakresie:
Prace budowlane:
a)prace wyburzeniowe ścian, wykucie otworów drzwiowych,
b)demontaż istniejących drzwi i przeszkleń wewnętrznych,
c)usunięcie istniejących elementów wykończenia wnętrz: okładziny ścienne; wykładziny i płytki posadzkowe, sufity podwieszane,
d)wykonanie ścianek działowych
e)wykonanie konstrukcji stalowych pod montaż urządzeń medycznych,
f)montaż drzwi,
g)wykonanie elementów wykończenia wnętrz: malowanie, szpachlowanie, okładziny ścienne; wykładziny i płytki posadzkowe, sufity podwieszane,
h)montaż systemów parawanowych, systemu oznakowania dla osób niepełnosprawnych ze szczególnymi potrzebami, tablic informacyjnych, uchwytów, poręczy,
i)dostawa i montaż umeblowania do pomieszczeń medycznych,
Modernizacja instalacji wewnętrznych w budynku:
a)demontaż i montaż umywalek, muszli ustępowych, pisuarów, brodzików,
b)demontaż, składowanie i ponowny montaż lamp operacyjnych bezcieniowych z zasilaczami,
c)modernizacja w zakresie instalacji c.o: demontaż istniejących grzejników – montaż grzejników higienicznych,
d)modernizacja w zakresie instalacji wody zimnej, ciepłej - demontaż istniejącej instalacji – montaż nowej instalacji,
e)modernizacja w zakresie instalacji kanalizacji sanitarnej - demontaż istniejącej instalacji montaż nowej instalacji,
f)modernizacja w zakresie wentylacji mechanicznej, montaż instalacji wentylacji wraz z centralą wentylacyjną,
g)modernizacja w zakresie instalacji wody lodowej wraz z agregatem chłodniczym,
h)modernizacja w zakresie klimatyzacji, montaż instalacji klimatyzacji wraz z agregatami chłodniczymi i jednostkami wewnętrznymi,
i)modernizacja w zakresie instalacji oświetlenia w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
j)modernizacja w zakresie instalacji siłowej i gniazd wtyczkowych,
k)modernizacja w zakresie urządzeń pożarowych, klapy p.poż, instalacja hydrantowa,
l)modernizacja w zakresie instalacji i urządzeń SSP,
m)modernizacja w zakresie instalacji okablowania strukturalnego i telefonicznego,
n)modernizacja w zakresie instalacji kontroli dostępu,
o)modernizacja w zakresie instalacji monitoringu CCTV,
p)modernizacja w zakresie instalacji monitoringu medycznego,
q)modernizacja w zakresie instalacji gazów medycznych: tlen; powietrze sprężone; próżnia, odciągi gazów,
r)dostawa i montaż kolumn medycznych i paneli medycznych,
s)modernizacja w zakresie systemu TOPSOR, rozbudowa systemu,
t)modernizacja w zakresie instalacji przywoławczej, montaż instalacji,
2.Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia jest:
a)projekt architektoniczno-budowlany,
b)projekt budowlany wykonawczy,
c)projekt instalacji elektrycznych
d)projekt instalacji sanitarnych
e)projekt zmian organizacji ruchu
f)projekt technologiczny i wizualizacji,
g)przedmiary robót,
h)specyfikacje wykonania i odbioru robót.
dokumenty stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
3.Roboty budowlane należy podzielić na dwa etapy z odpowiednim szczelnym zabezpieczeniem-oddzieleniem pomieszczeń ścianami z płyt g-k. Należy zorganizować i oznakować zadaszony podjazd tymczasowy dla karetek zgodnie z projektem zmian organizacji ruchu.
4.Roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób aby nie ingerować w obszary wyłączone z zakresu robót
(sala operacyjna, sala PAKS ) za wyjątkiem wykonania w nich instalacji SSP po wcześniejszych uzgodnieniach z użytkownikami.
5.Przeszkolenie personelu w obsłudze urządzeń technicznych i modernizowanych instalacji. Opracowanie instrukcji eksploatacji dla poszczególnych instalacji, systemów i urządzeń.
6.Wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie graficznej i opisowej w wersji papierowej 2 egz. oraz elektronicznej 2 egz. dla robót gdzie wprowadzone zostały zmiany odbiegające od projektów uprzednio uzgodnione z zamawiającym i projektantem.
7.Przekazanie dokumentacji powykonawczej instalacji AKPiA dla zamontowanych systemów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
8.Wykonawca dokona wszystkich czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych zgodnie z opracowaną instrukcją eksploatacji w okresie gwarancyjnym bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów przez Zamawiającego.
9.Warunki dla instalacji gazów medycznych:
a) Zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010 (Dz.U. nr 107 poz. 679 z 2010r.) oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EWG i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.11.2010 (Dz.U. nr 215 poz 1416) ” System rurociągowy do gazów medycznych” jest wyrobem medycznym klasy IIb. Jak każdy wyrób medyczny, aby mógł być wprowadzony do używania, zgodnie art. 11 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być oznaczony znakiem CE i zgodnie z art. 58 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych.
b)Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat ISO 13485:2016 w zakresie “Projektowania i rozwoju, wytwarzania, dystrybucji, instalowania i serwisowania systemów rurociągowych gazów medycznych” wydany przez akredytowaną jednostkę notyfikowaną, który upoważnia do certyfikowania wykonanej instalacji jako wyrobu medycznego i oznaczania jej znakiem CE.
c)Po wykonaniu instalacji należy przeprowadzić procedurę odbiorową polegającą na sprawdzeniu instalacji, dokonaniu szczegółowych testów i badań, oznakowania instalacji, połączeń krzyżowych, alarmów klinicznych i eksploatacyjnych, zanieczyszczeń, wytrzymałości mechanicznej i szczelności systemów rurociągowych, strefowych zaworów odcinających, oraz punktów poboru gazów medycznych. Procedura odbiorowa wykonywana będzie zgodnie z obowiązującą normą PN-EN ISO 7396 “Systemy rurociągowe do gazów medycznych i próżni”.
d)Instalacja musi być oznaczona znakiem CE jako wyrób medyczny, oraz otrzymać swój numer identyfikacyjny i deklarację zgodności. Do systemu rurociągowego gazów medycznych należy przygotowywać indywidualną instrukcję użytkowania, oraz przekazać kompletną dokumentację powykonawczą.
10.Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia:
- min. 60 miesięcy – max. 84 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45215142-4 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki
45215148-6 - Roboty budowlane w zakresie sal zabiegowych
45215141-7 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych
45215143-1 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5417832,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5417832,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5417832,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo-Budowlany Roman Olszowy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa Olszowy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8140000151
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 55
7.3.4) Miejscowość: Kosowy
7.3.5) Kod pocztowy: 36-147
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej, roboty branży sanitarnej, instalacja gazów medycznych, instalacja gazów medycznych PPHiU Styl-Projekt Marek Michalik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5417832,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w
Mielcu".
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przebudowa budynku warsztatów Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu w ramach projektu "Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki"
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029-ŻM 5"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 184R relacji Przecław - Podole w km 1+460 - 3+874 w m. Podole
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- REMONT BUDYNKÓW NR: 5, 19, 12, 53, 94 I 101, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU DRAWNO.
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto" - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.