Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350161/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARDEJA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwidzyńska 27
1.5.2.) Miejscowość: Gardeja
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-520
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552624050
1.5.8.) Numer faksu: 552624055
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gardeja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gardeja1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00147581-3786-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520695/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r”.
a) dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja na zajęcia edukacyjne do następujących placówek oświatowych: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Barcicach, Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kwidzynie, Niepublicznego Przedszkola „Kolorowe” w Kwidzynie, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące i Kwidzynie oraz Szkoła Podstawowa Specjalna w Kisielicach;
b) dowóz uczniów ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po odbytych zajęciach, po trasach i w godzinach określonych przez Zamawiającego;
c) do realizacji zamówienia wymagane są 2 pojazdy, w tym: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 8 osób, pasami bezpieczeństwa przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz miejscem na wjechanie wózków inwalidzkich (tzw. winda); 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 8 osób, pasami bezpieczeństwa;
d) ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 8 osób, pasami bezpieczeństwa;
e) cenę za 1 kilometr należy podać w kwocie brutto w złotych polskich, odpowiednio do wymaganego pojazdu;
f) liczba kilometrów, trasy oraz placówki oświatowe mogą ulec zmianie;
g) opiekunowie dowożonych dzieci będą zaczynać i kończyć poszczególne trasy (dowozy i odwozy) w miejscu uzgodnionym z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERTEL MICHAŁ BŁASZCZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792186157
7.3.3) Ulica: Strumykowa 5
7.3.4) Miejscowość: Sadlinki
7.3.5) Kod pocztowy: 82-522
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
TRASA NR 2 (Szkoła Podstawowa Specjalna w Kisielicach)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.