eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogóźno"Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B

1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5666044a-e0c8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016606/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186660/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPA.271.1.19.WPA-I.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” podczas realizacji zadania: Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy.
2.2. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
2.2.1. opracowanie dokumentacji projektowej na budowę trzech kotłowni w zabudowie kontenerowej, trzech węzłów cieplnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych, w tym m.in.:
2.2.2. pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia robót/ uzyskania pozwolenia na budowę dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów, warunki energetyczne od gestora sieci itp.),
2.2.3. uzyskanie zgód od właścicieli działek, przez które biegnie trasa przedmiotowych rurociągów, na czasowe zajęcie nieruchomości celem wykonania robót budowlanych,
2.2.4. sporządzenie przedmiaru robót,
2.2.5. przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu symulacji kosztów bieżących funkcjonowania kotłowni,
2.2.6. na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, dokonanie skutecznego zgłoszenie robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno- budowlanej,
2.3. wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowalnych, prac budowlanych obejmujących
w szczególności:
2.3.1. instalację kotłowni w zabudowie kontenerowej, a w niej kotłów (dla ekogroszku zgodnych
z normą PNEN 303-5: 2012) o mocach dostosowanych do zasilenia obszarów/ budynków wskazanych w ww. dokumencie, w docelowo posadowionych w bezpośrednim sąsiedztwie do budynków nr 4, 15, oraz 20, tworząc ściany oddzielenia pożarowego, w miejscach do ustalenia
z Zamawiającym,
2.3.2. wykonanie węzłów cieplnych z kotłowni nr 1 (budynek nr 20) do budynków nr 3, 20, oraz
z kotłowni nr 2 (budynek nr 14) do budynku nr 13, 14, 15 i kotłowni nr 3 (budynek nr 4) dla budynku nr 4 (rury preizolowanej PEX z płaszczem zewnętrznym HDPE) - z kotłowni nr 1 - R-65/140, z kotłowni nr 2 i 3 - R-50/125; z podłączeniem węzłów cieplnych zamiennie do istniejących systemów rozdzielania ciepła na terenie przyłączanych obiektów;
2.3.3. przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlano-montażowych,
2.3.4. sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
2.4. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
2.4.1. opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
a) map do celów projektowych – 1 egz.,
b) pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z informacją BIOZ - 4 egz.
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
d) przedmiaru robót - 1 egz.,
e) kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.,
f) uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń;
2.4.2. sporządzenia w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 1 egzemplarzu:
a) całość w formacie *pdf,
b) dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc,
c) arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne
formuły),
d) rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD),
e) kosztorysy w formacie *kst, *ath
2.5. Po stronie Wykonawcy leży:
2.5.1. uzyskanie map do celów projektowych,
2.5.2. uzyskanie wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie
rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej,
2.5.3. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane,
2.5.4. uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych- 1 egz.
2.6. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 PLN
2.7. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ- Program funkcjonalno – użytkowy
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ogrzewania zastępczego systemem centralnego ogrzewania w terminie od momentu podpisania umowy do momentu oddania do użytku nowego systemu centralnego ogrzewania, przy czym przewiduje się iż sezon grzewczy rozpocznie się nie później niż 15.09.2022 r.
2.9. Ogrzewanie zastępcze odbędzie się w oparciu o kotłownię kontenerową o parametrach nie gorszych niż:
2.9.1. kotłownia zabudowana w kontenerze typu morskiego 20 ft. w klasie wytrzymałości ogniowej REI 60,
2.9.2. kotłownia wyposażona w kocioł na pellet lub w kocioł na ekogroszek o mocy 400 kW wraz
z układem technologicznym przystosowanym do zasilania systemu c.o.,
2.9.3. odpowiedni komin dostosowany do mocy kotła, ocieplony, o wysokości min. 8 m.,
2.9.4. zbiornik na opał z podajnikiem o pojemności minimalnej 2 tony.
2.9.5. Zapewnienie opału i obsługi leży po stronie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

45262700-8 - Przebudowa budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2050000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2268000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2050000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PŁOMEX-POL JAKUBOWSKI MICHAŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291488511,

7.3.4) Miejscowość: Nowy WIdok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2050000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.