To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-20
Pabianice: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI EKSPERTA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO
Numer ogłoszenia: 200411 - 2014; data zamieszczenia: 20.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179335 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego, ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI EKSPERTA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest realizacja usługi szkoleniowej/trenerskiej w roli eksperta, tj. przeprowadzenie we wrześniu 2014 roku 1 warsztatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w obrębie granic administracyjnych miasta Pabianic), podzielonego na 4 niezależne równoległe grupy (części). Każda grupa będzie liczyła ok. 15 osób. Czas trwania warsztatu - 3 godziny szkoleniowe (3 x 45 h). Dokładną datę i miejsce realizacji wskaże Zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 3. Podział na części: 3.1. Część I: Ekspert dla sieci I. 3.2. Część II: Ekspert dla sieci II. 3.3. Część III: Ekspert dla sieci III. 3.4. Część IV: Ekspert dla sieci IV. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania. 5. Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał umiejętność wykorzystywania metod partycypacyjnych (Open Space Technology, World Cafe, Appreciative Inquiry i in). 6. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 7. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): wrzesień 2014 roku. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie jednorazowe - płatne z dołu. b) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia. c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). d) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ekspert dla sieci I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kozińska, ul. Lniana 16 m 49, 91-158 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 750,00
Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Ekspert dla sieci II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hanna Arend, ul. Jubileuszowa 19, 93-463 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 750,00
Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ekspert dla sieci III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Szadkowska, ul. Kusocińskiego 92 m 15, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 750,00
Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Ekspert dla sieci IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Fornalska, ul. Unni Lubelskiej 20 m 2, 94-208 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 750,00
Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
- Budowa ulicy Miedzianej w Piątkowisku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
- Usługi organizacji wyjazdu
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Usługa społeczna - terapia neurologopedyczna i logopedyczna dla mieszkańców Gminy Miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Podstawowy kurs komputerowy dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.