Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372348/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 58 WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 58 we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: P58 Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000209622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzegomska 322
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-432
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.p058@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.p58wroclaw.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-318d5c7f-2dab-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 58 WE WROCŁAWIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318d5c7f-2dab-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091292/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 58 WE WROCŁAWIU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi żywienia zbiorowego w Przedszkolu nr 58 we Wrocławiu, w budynkach usytuowanych, przy ul. Strzegomskiej 322 oraz Szkockiej 64 B, w miejscu prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych, dla maksymalnie 286, a średnio 250 dzieci dziennie, przebywających na co dzień w placówce Zamawiającego. W ramach codziennie przygotowywanych posiłków, uwzględnić należy następujące diety:
1) Bezmleczna, – na rzecz 20 osób
2) Wegańska – na rzecz 1 osoby
2. Maksymalna liczba wydanych zestawów posiłków (przez cały okres trwania zamówienia) kształtuje się na poziomie 57750. Faktyczna liczba wydawanych zestawów uzależniona jest od frekwencji dzieci w poszczególnych dniach
3. Minimalna, dzienna liczba pakietów żywieniowych, do przygotowania i wydania których Wykonawca jest zobowiązany, wynosi 10 zestawów.
4. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są
w Szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia publicznego - stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Mając na względzie możliwość sprawowania kontroli zamawiającego i kontroli rodziciel-skiej w procesie przygotowywania posiłków, Wykonawca jest zobowiązany kompleksowo przygotować posiłki NA MIEJSCU w budynku Przedszkola nr 58 we Wrocławiu, przy
ul. Strzegomskiej 322, 54-432 Wrocław, zgodnie z przedstawionymi i zatwierdzonymi ja-dłospisami (począwszy od dostawy niezbędnych surowców - do obróbki cieplnej i kulinar-nej) a następnie wydać je personelowi Zamawiającego do wydania wychowankom przed-szkola.
7. W celu realizacji wyżej przedmiotowego zamówienia, Zamawiający wynajmie Wykonawcy niezbędne pomieszczenia. Wynajęte pomieszczenia spełniają wymogi budowlano-techniczne i sanitarne, należy je natomiast doposażyć w sprzęt kuchenny oraz wyposaże-nie stołówki niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Czynsz oraz opłaty za zużyte media, określone są we wzorze umowy najmu – stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, która reguluje zasady najmu oraz odpowiedzialność za powierzone mienie.
8. O ile obowiązki wymienione w ust. 6, będą wymagały przystosowania pomieszczeń bloku żywieniowego – do określonych prawem wymogów sanitarnych - wykonawca będzie zo-bowiązany je wykonać na własny koszt i uzyskać wiążącą DECYZJĘ DOPUSZCZAJĄCĄ DO EKSPLOATACJI, WYDANĄ PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN INSPEKCJI SANITAR-NEJ, CHYBA ŻE UZYSKA POZWOLENIE PAŃSTWOWEGO POWIATOWEGO IN-SPEKTORA SANITARNEGO NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ISTNIEJĄCYCH WARUNKACH. Decyzja musi zostać wydana najpóźniej dnia 1 września 2024 r.
9. Zamawiający nie wyraża zgody na dowożenie i wydawanie JAKICHKOLWIEK GOTO-WYCH DO SPOŻYCIA części poszczególnych posiłków, przygotowanych poza wynaję-tym blokiem żywieniowym.
10. O ile kompleksowe przygotowanie posiłków, czasowo nie będzie możliwe na miejscu
w siedzibie Zamawiającego, wykonawca przygotuje poszczególne posiłki we własnej, spełniającej niezbędne wymogi sanitarne kuchni (kuchnia zapasowa), a następnie dostar-czy je do siedziby Zamawiającego i podda NA MIEJSCU niezbędnej obróbce cieplnej i ku-linarnej i wyda personelowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1235162,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1581636,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235162,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIM - Tomasz Tabaka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932781415
7.3.3) Ulica: K. Michalczyka 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-633
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235162,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.