eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidulanej
dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1im. Marie Juchacz
w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e98eae9-2e12-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidulanej
dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1im. Marie Juchacz
w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e98eae9-2e12-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZP.261.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.” określonych w załączniku nr 1 – formularz cenowy.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego otwierania. Asortyment winien posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty i normy bezpieczeństwa stosowane do obowiązujących przepisów, nazwę producenta, nazwę wyrobu i wzoru, skład surowcowy, rozmiar, jak również dokumentację producenta (atesty, instrukcje, karty użytkowania). Dostarczone opakowanie nie będzie podlegało zwrotowi.
2. Wykonawca powinien zaoferować środki czystości posiadające karty charakterystyki, dopuszczone do obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Produkt powinien posiadać dokument (który zawiera co najmniej następujące dane: nazwę substancji, skład chemiczny, przeznaczenie, producenta, datę wydania dokumentu jak również dane podmiotu wydającego) które wskazywałby na to, że podczas stosowania produktu zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.
W skład zamówienia wchodzi:
1. Glicerynowo - aloesowy krem ochronny do rąk Opakowanie 100 ml. – 260 szt
2. Krem pielęgnacyjny do rąk opakowanie 1 l. – 5 op.
3. Pasta typu BHP., mydlana oraz ścierna Opakowanie 500 g. – 85 azt
4. Rękawice gospodarcze gumowe posiadające certyfikat (CE 0120) różne rozmiary. – 100 par
5. Rękawice beztalkowe, nitrylowe, PN-EN 374-2 PN-EN 374-3, rozmiar S,M,L,XL,XXL Opakowanie 100 szt. – 2500 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

33741100-7 - Środek do mycia rąk

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24290,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32076,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24290,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ALF KLOREK, MOSKALIK SP.J., ul. KĄKOLEWSKA 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368784522

7.3.3) Ulica: KĄKOLEWSKA 27

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24290,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.