eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina"Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych" -zadanie podzielone na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych” -zadanie podzielone na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych” -zadanie podzielone na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-739462db-2d51-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039514/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi transportowe- dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 523515,6 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.1 Część 1- „Dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Kowala w roku szkolnym 2024/2025”
1.Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, do publicznych szkół podstawowych: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Kowali-Stępocinie, ul. Marii Walewskiej 6, 26-624 Kowala-Stępocina; Publicznej Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Bardzicach, Bardzice 2c, 26-624 Kowala-Stępocina; Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Parznicach, Parznice 53, 26-624 Kowala-Stępocina; Publicznej Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Mazowszanach, ul. Wierzbicka 247, 26-624 Kowala-Stępocina na trasach obsługiwanych w ramach publicznego przewozu osób. Usługa nie będzie wykonywana w dniach wolnych od zajęć lekcyjnych. Usługa przewozu będzie świadczona od dnia 02.09.2024r. do 27.06.2025r. we wszystkie dni nauki szkolnej (wyłączony okres ferii i wakacji).
2.Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu, z podaniem liczby uczniów z poszczególnych tras określony w załączniku nr 13 do SWZ. Harmonogram będzie aktualizowany przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia zmian.
3.Przewidywana liczba uczniów objętych dowozem i odwozem wynosi 198. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów w okresie obowiązywania umowy.
4.Zamawiający dopuszcza zmianę tras dowozu i odwozu jeżeli będzie to niezbędne do prawidłowego działania placówek oświatowych.
5.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół Publicznych, który może ulec zmianom.
6.Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów.
7.Wynagrodzenie za świadczoną usługę przewozu będzie wynagrodzeniem wynikającym z iloczynu ceny brutto jednego biletu miesięcznego dotyczącego i określonej liczby uczniów przewożonych miesięcznie, zgodnie z zapisem w formularzu kosztorysu ofertowego- załącznik nr 1a do SWZ. Zmniejszenie ilości uczniów nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń finansowych przez wykonawcę.
8.Autobusy służące do wykonania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące, z zapewnieniem zasad bezpieczeństwa przejazdu w pozycji siedzącej.
9. Autobusy przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.
10. Sprawowanie opieki (min.1 osoba dla każdego pojazdu) i zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom w czasie dowozu oraz podczas wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusów w zakresie przewidzianym prawem o ruchu drogowym oraz ustawie prawo oświatowe. Funkcji opiekuna nie może sprawować kierowca autobusu. Autobusy będą posiadały ubezpieczenia w zakresie OC, NW.
11.W okresie zimowym środek transportu winien być ogrzewany już w momencie wsiadania dzieci na pierwszym punkcie odbioru, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i stopnie nie mogą być śliskie.
12. W czasie wykonywania zamówienia Zamawiający może zmienić liczbę przystanków lub ich lokalizację bez dodatkowego wynagrodzenia.
13.Dyrektorzy poszczególnych Szkół Publicznych są zobowiązani w terminie do 20 sierpnia 2024r. złożyć Zamawiającemu imienne listy dowozu i odwozu uczniów na miesiąc wrzesień 2024 r., natomiast na pozostałe miesiące będą składać Zamawiającemu imienne listy dowozu i odwozu uczniów do dnia 20 każdego miesiąca obowiązywania przedmiotowych imiennych list do następnego miesiąca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 373883,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - „Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2024/2025”
1.Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie m. Radomia wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dowóz 10 uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie m. Radomia zgodnie z poniższym wykazem. Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 1 BUS z windą. Pojazd w pełni sprawny przystosowany do przewozu osób zgodnie z § 37 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2015r. poz. 305 z późn. zm.). Pojazd musi być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych – potwierdzony odpowiednim dokumentem. Pojazd musi posiadać ważne badania techniczne oraz być wyposażony m.in. w pasy bezpieczeństwa. Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i transporcie osób. Pojazd, którym Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winien spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022), być sprawny przez cały okres wykonywania zamówienia, posiadać sprawny system ogrzewania wewnątrz w okresie zimowym. Posiadać ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia.
2.Dowożenie uczniów musi być realizowane w ramach kursów ,,regularnych specjalnych”, czyli przeznaczonych tylko i wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować tak dowozy i odwozy, aby dzieci na wózkach inwalidzkich (jest ich obecnie czworo) mogły być przewożone jednocześnie, jeśli tak wynika lub będzie wynikać z harmonogramu.
4. Przebieg tras, na których świadczona będzie usługa został określony
w SWZ. 5.Wymagania dotyczące świadczenia usługi:
a) Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu obowiązany jest zapewnić opiekę nad przewożonymi dziećmi, przy czym kierowca nie może być jednocześnie opiekunem przewożonych dzieci;
b) usługa nie będzie wykonywana w dniach wolnych od zajęć lekcyjnych. Usługa przewozu będzie świadczona od dnia 02.09.2024r. do 27.06.2025r. we wszystkie dni nauki szkolnej (wyłączony okres ferii i wakacji).
c) W ww. okresie jest 200 dni nauki szkolnej i taką ilość dni obowiązani są uwzględnić Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej
d) usługa przewozu uczniów musi być realizowana zgodnie z wymaganiami prawnymi w tym zakresie
e) rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną ilość dni dowozu i odwozu dzieci do i ze szkoły w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny). W żadnym przypadku łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy na podstawie zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie może przekroczyć zaoferowanej w przetargu ceny ofertowej brutto, w przypadku niezastosowania zmian wynikających art. 455 Pzp.
f) Zamawiający uprawniony jest w porozumieniu z Wykonawcą do zmiany określonych w SWZ godzin dowozu i odwozu uczniów. Zmiana taka może być uzasadniona w szczególności zmianą w planie lekcji dowożonych dzieci.
g) Wynagrodzenie za świadczoną usługę przewozu będzie wynagrodzeniem za dzienny dowóz i odwóz dzieci, zgodnie z zapisem w formularzu kosztorysu ofertowego- załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 149632,2 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284763,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284763,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Opara Przewóz Osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591839637

7.3.3) Ulica: KORCZYN 138

7.3.4) Miejscowość: STRAWCZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284763,6 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Warzecha MAT-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621317096

7.3.3) Ulica: Bogucice Drugie, ul. Szosa 25a

7.3.4) Miejscowość: PIŃCZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.